Liga Liero

LIERO => Liero 1.33 => Wątek zaczęty przez: Durbik w 2002-02-17 22:13:36

Tytuł: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Durbik w 2002-02-17 22:13:36
Ok, były głosy żeby zamieścić, to zamieszczamy:

Aby stworzyć lub przerobić broń w Liero, najłatwiej skorzystać z programu LIEROKIT, który można znaleźć na  Stronie Ligi Liero (http://www.liero.prv.pl). To uniwersalne narzędzie może być z powodzeniem użyte do tego celu w taki oto sposób:

1. Otwieramy Lierokit
2. klikamy na małą strzałkę w prawym górnym rogu otwartego głównego okna Lierokita.
3. Z rozwijalnego menu wybieramy "Liero Weapon Hack 1 R3"
4. Znajdujemy broń którą chcemy zmienić (lub robimy całkiem nową). Parametrów broni jest 928747 i nie chce mi się pisać o nich. Warto poeksperymentować.
5. Zapisujemy i gotowe.

Można także zmieniać parametry broni edytując sam plik nasza_bron.lwp.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Doman w 2002-02-21 17:47:46
Dla tych, co chca opis parametrow - polecam przycisk z napisem help u dolu okna.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Lukif w 2002-03-01 16:10:51
mi sie wydaje że jak Durbik pisał o ilości parametrów to ta wysoka liczba ma niedokońca odzwierciedlać ilość jej funkcji(broni) lecz sam fakt ze jest ich dużo.... ale to moja opinia...
------------------------------------------------

Eeeeeee, o co chodzi, prościej proszę! Ja niekumaty i E-generacyjny...
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jaras w 2002-03-01 18:30:30
ooooooooo - aleś ty lukif bystry. jak żeś na to wpadł? może policzyłeś ilość funckji w lierokicie i porównałeś wynik z tym, co Durbik napisał? hmmmm - genialna metoda. no i kto ci napisał ten prawie bezbłędny post? ;D
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Pit w 2002-05-11 09:30:48
Może mi ktoś podać nazwe parametru na sterowanie bronią? (jak np. missle)
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: wiraqcza w 2002-05-11 21:46:20
Zakładka appearance,
"Type of shot" = direction type steerable.
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Dziesio w 2002-06-30 09:15:13
A moze ktos wie jak zrobic aby podczas wybuchu ekran robil sie caly bialy?? (np. Flashbang w CounterStrike Liero) Juz troche sie mecze i nic  :-[
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: herself w 2002-06-30 15:50:04
Specjal object Hack / Flash effect
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Dziesio w 2002-06-30 16:54:47
Dzieki. Juz tam grzebalem, ale za kazdym razem wpisywalem za mala wartosc. thx

-------------------------------------------------

Hmm.. nadal cos mi sie pierdzieli...
chcialbym aby np. jakas bomba wybuchla z rozblyskiem i wylecialo z niej np. kilka bananow (reszta broni nie ma miec rozblysku) wiec ustawiam np dla tej broni Create on explosion nie uzywany np. 9 - small explosion, silent. a w Special Object Hack / Flash efekt jakas wysoka liczbe i qpa..
A np. zrobilem dla jakiegos 11- medium explosion wysoki flash efekt a tu nagle same banany przy explozji powoduja rozblysk pomimo ze Chiquita Bombs maja Create on explosion - 1 - Large Explosion
Ktos wie co z tym zrobic?
Z gory thx za odpowiedz
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Biernath_John w 2002-07-01 00:53:15
1. Nie rób podwójnych postów
2. Sprawdź sobie liero promode revisited - Big Nuke
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Kampino w 2002-07-01 16:16:59
A czemu jak ustawię dla zimmflasha flasha na 100, to nic się po wybuchu zimma nie-o-robaka nie dzieje, poza zwykłym efektem?
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Krymzon w 2002-07-02 11:52:59
tzn. inny efekt zimm flasha po trafianiu ziemi, a inny po trafieniu robaka? Jeśli tak, to mogłoby to zainteresować gości od SilentRunninga (może mogłoby to jakoś działać jako ten ich "sonar")
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Kampino w 2002-07-02 16:17:32
Niezbyt zrozumiałeś - zimmflash - sp efekt - mimo iż mu daję 255 flasha, to nie wybiela ekranu, a jeśli chodzi o uderzenie w robaka robaka, to zdarza się iż zimm sp efektu nie tworzy- to samo z teleport flash
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Dziesio w 2002-07-03 10:14:43
Mam ten sam problem :(
Grzebie juz od dluszego czasu i nic.
BJ - jedyne co widze sprawdzajac Big Nuka z Revisited to to ze Big Nuke przyjmuje Create on Explosion taki jaki byl w poprzedniej broni. Tzn. biore bron xxx z CoE - 2-Medium Explosion, potem daje Big Nuke, i tez ma medium. Jak wezme bron z large to potem big nuke tez ma large.
Anybody help me pls.
Tytuł: Re:Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: [VT] Patrys w 2002-07-09 06:25:33
to moze zmieniaj takie rzeczy jak flash w toolsach innej produkcji, np. Tima Verwieja
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-09-28 18:55:53
heyah  zrobiłem nówke  broń miecz: paladin sword.
nazwa może do kitu ale sama broń jest całkiem całkiem.
niewiem tylko jak ją umieścić by można ją było ściągać <robal_niebieski> <spikeball>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Fabio w 2006-09-28 20:01:45
tymolord najlatwiej bedzie chyba wrzucic ta bron na jakis darmowy host.
Tu masz wykaz wiekszosci darmowych serverow na ktore mozesz wrzucic czy to pliki, czy zdjecia.
www.kurczakov87.republika.pl/free.txt (http://www.kurczakov87.republika.pl/free.txt)

Jezeli to tylko jeden plik z bronia jest to proponuje to wrzucic na www.yousendit.com  (http://www.yousendit.com). Samo wrzucenie proste jak drut, a i czekac nie trzeba jak na rapidzie gdy chcesz sciagnac ten plik. Oczywiscie z tego wzgledu sa ograniczenia do 25 sciagniec, ale mysle ze na to forum 25 sciagniec paladin sworda styknie :)

ps. viva necroposting  ;)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Cresus w 2006-10-08 16:48:09
mam całkiem ciekawy pomysł:
-GUERILA PLAIN- tupolev strzelający bannanami. >:D <chiquita> <chiquita> <chiquita>
lub:
-MOLOTOV tzn. ulepszony napalm, taki mniej więcej jak w liero 1.33 :devilish:
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-08 17:25:34
Nie jestem pewien w ilu modach był molotov, ale myślę że we wszystkich wojennych, w marku i pewnie wieeelu innych. Faktycznie, szczyt oryginalności. Zresztą, zdefiniowałbyś może "ulepszony", bo jak dla mnie napalm z 1.33 ssa tak samo jak ten z pro...

Tupolev z bananami - a to czymś by się w praktyce różniło? Bomby od hellraidera mają bardzo podobną siłę, tylko większy syf robią przez ten cały dym który generują... tutaj również szczyt oryginalności, generalnie wariacji na temat larpy było rzechój + 1.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-11 14:07:28
A może:

Chiquita cracler-czyli  clakler i banany?
Albo banana fan?
Lub Spike balls missiles?

  <spikeball>  <spikeball>  <spikeball>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-11 15:22:46
Wciąż zero oryginalności. Wiesz, można zrobić INNE obiekty, a broń zrobić wg. innego schematu niż "a co będzie jak połącze bronie X i Y z liero?".
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-11 15:47:55
  Więc proszę podpowiedz, bo właśnie nad nowymi myślę.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-11 15:56:25
Ostatni raz odpowiadam na temat oryginalności.

Zresztą... gdybym Ci podpowiedział, ta broń nie była by oryginalna w momencie opublikowania przezemnie pomysłu na nią. Po prostu, musisz sobie uświadomić że w Liero można robić inne niż bananki i inne Grasshopper obiekty, i można za ich pomocą robić niezłe cuda. Oczywiście, trudno Ci będzie wpaść na jakiś naprawdę oryginalny pomysł, no ale na pewno na coś więcej niż "elo uber bananki wysypywane jak spajki którymi można sterować jak misslem" Cię stać. Pooglądaj staruorsy, poczytaj codex warhammera, pograj w starcrafta. Niewyczerpane źródło pomysłów. Dodam tylko że mi w sorliero, które było jedną z ostatnich większych konwersji udało się zawrzeć CAŁKOWICIE oryginalne bronie, więc jest to możliwe.

Uprzedzam że przy kolejnych pomysłach typu "zmieszam banana ze spajkami" istnienie możliwość przepełnienia mojego bufora cierpliwości co objawia się nerwowym klikaniem na przycisk z napisem "sux".
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-12 12:26:00
 Chciałbym umieć zrobić taką broń jak "necroman", czyli ożywia twoje stare rozwalone ciało, składa je, i zmienia w robala z życiem o połowe mniejszym ale z inteligencją kompa.

Hmmm.....  <spikeball> <spikeball>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Terminator12 w 2006-10-13 09:39:08
To raczej klona liero będziesz musiał zrobić (pamiętaj o necie :D ). Albo nowy edytor (albo podrasować np. lierokit, jeśli to można robić).
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-13 13:38:59
1: W momencie śmierci towrzymy obiekt trupa (nic prostszego, do zrobienia w OMFG)
2: Przy kontakcie obiektu broni ożywiającej tworzymy nowy obiekt, wskrzeszonego robaka (wciąż OMFG)
3: Piszemy jego AI (tutaj znacznie gorzej, hardkorowe LUA... ale, można zrobić prostszą wersję za pomocą nisko skaczącego obiektu, i do tego nie trzeba LUA wcale).

Jak zrealizujesz punkty 1 i 2 możemy zastanowić się co dalej. Powodzenia.

(1111 post :P)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-10-13 17:05:34
No dobra, to do zrobienia w gusanos, topic raczej wskazuje że to liero 1.33. Założe się również że tymlordowi chodziło dokładnei o liero. No ale napomknoąć o gusanos nie zaszkodzi. Co do botów "zrób to sam", powiedziałeś że można zrobić znacznie prostszą wersje w samym OMFG, imo nie możliwe, bądz jeszcze bardziej zawiłe niż bot w lua. Także wytłumacz mi drogi Jarku, jak chcesz naprzykład w omfg zrealizować wystrzeliwanie pocisku w strone robaka? Podobnych problemów jest kilka więc bez lua w ogóle się nie obejdzie.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-10-13 17:09:28
no jeden skrypt by mi wystarczył z defaulta i bym zrobił prymitywnego bota.... ale niewiem jak zrobić chodzenie.
(może co jakiś czas trup.obj strzelałby innym trupem do góry i sam znikał w momencie strzału? Ale jak zrobić żeby szedł w przeciwnika.)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-10-13 17:49:08
O proszę, jestem mile zaskoczony że wpadłeś na to, roxik, nadaj obiektowi grawitacje i stwórz w lua jakąś funkcje która będzie dodawała prędkość po osi x w kierunku najbliższego robaka. Jest to dobry początek, ale w taki sposób nie zrobisz nigdy bota przewyżającego inteligencją tego normalnego. Mogę się pochwalić: Pracuje nad tak inteligentym botem, że będzie wstanie bez problemu zmielić jeraca czy tam gutha, nie mówiąc już o wszu ;) Bot będzie oczywiście kompatybilny z Gusanos 3 Arena. Btw, mały offtop się robi, może jakiś wątek na ten temat w "Gusanos modowanie"
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-13 19:08:56
W pewnym nieopublikowanym (i niemoim żeby nie było) modzie do Wurmz! było pseudo AI - skaczące szkieleciki, które co prawda nie chodziły w żaden składny sposób, ale jednak strzelały do przeciwnika. Jako że w W! nie ma LUA, a G ma wszystko to co miało W!, to raczej jest to wykonalne. Jakoś :P
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-10-13 20:27:30
No to przedstaw na forum obiekt zbudowany wyłącznie przy pomocy OMFG, który będzie strzelał w stronę robaka, chodzenie możesz sobie odpuścić. Zaznaczam iż imo w samym omfg jest to awykonalne.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-13 20:38:49
Ble, pomyłka zaszła... Zapomniałem że w W! było samonaprowadzanie ^^

Ale, Barnex na #ligaliero zarzucił pomysłem który mooooooże zadziałać przy dużej odrobinie farta:
Cytat[22:32] <barnex> Jerac: robak wystrzeliwywuje niewidoczne obiekty wszedzie do okola
[22:32] <barnex> znaczy bot
[22:32] <Jerac> myslalem o tym tez
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <barnex> niewidoczny obiekt w starciu z robakiem wystrzeliwywuje obiekt powtrotny
[22:32] <barnex> niewidzialny
[22:32] <Jerac> barnex dobrze mysli generalnie, ale to by bylo wrednie ciezkie do synchronizacji
[22:32] <Matt_Yee> lua = pure sex
[22:32] <Jerac> no i pocisk lecialby w zla strone
[22:32] <barnex> niewidzialny obiekt powrotny wystrzeliwywuje po zetknieciu z wlasciwym robalem pocisk
[22:32] <Jerac> chyba zeby zrobic jako promien
[22:32] <barnex> Jerac: bo to ma byc kiepski bot!
[22:32] <Jerac> barnex, minie sie w fazie
[22:33] <Wesz> taaaaa
[22:33] <barnex> wiec akurat pociski beda pol sekundy za ofiar±
[22:33] <Jerac> to bedzie zdaje sie 5 klatek pozniej
[22:33] <Wesz> barnex,
[22:33] <barnex> Jerac: chodzi Ci o to, ze nie wroci do bota?
[22:33] <Wesz> robil bys cos takiego 666 razy dluzej niz ja to w lua
[22:33] <Jerac> to TEORETYCZNIE jest mozliwe, ale nie bedzie sensownie dzialac
[22:33] <barnex> mozna wystrzelic kilka
[22:33] <Jerac> barnex, tak
[22:33] <barnex> nie bedzie
[22:33] <barnex> ale bedzie strzelal w okolice robaka
[22:33] <barnex> w sam raz na zombie
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-10-13 21:38:26
Ale on nie ma zadziałać może, jeżeli mówimy o jakim kolwiek bocie, choćby nawet najprostszym to musi umieć strzelać w kierunku przeciwnika, nie ładnie tak rzucać słowa na wiatr. Wszyscy czekamy z zniecierpliwieniem na twojego bota.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-10-14 08:24:51
1 skrypt do przylepiania z wh i 2 z defaulta (LGRockets):


bot.obj strzela naokoło siebie jakimś objektem niewidzialnym który przyczepia (skrypt) się do robaka przeciwnika i pokazuje że tam ma pocisk1.obj lecieć. (skrypt)

bot.obj strzela botem2.obj (bot2.oj który na timer np. 60 zmienia się w bot.obj) i pociskiem1.obj przy dodknięciu robaka na np. 40 i sam znika.

pocisk1.obj ma mieć że na timer 0 ma lecieć tam gdzie jest niewidzialne coś (skrypt), co dotkneło robaka ,a na np. 1 ma znikąć i strzelić do przodu pociskiem2.obj (tu co chcecie bazooka, uzumaki itp.)

i działać powinno...


edit: Może przeniesiemy te posty do działu Gusanos i będzie dobrze 0% offtopicu.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-10-14 09:20:28
Już lepiej nauczyć się lua i zrobić to porządnie niż tak się babrać.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: gogus1 w 2006-10-14 13:57:42
Czy ktoś może mi wyjaśnić jak tworzy sie bronie od a do z
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL w 2006-10-14 15:55:06
Na początek nie polecam tworzenia, a raczej modyfikacje już istniejących, ściągnij do tego program lierokit (jest w plikowni na stronie głównej) pokaż mu które liero ma edytować, uruchom edytor broni i poeksperymentuj naprzemian zmieniając jakieś wartości i uruchamiając grę.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Doman w 2006-10-14 18:15:15
Poza tym warto poczytać sobie pomoc weaopn hacka dostępna pod przyciskiem.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: gogus1 w 2006-10-16 15:59:17
tymolordzie mozesz mi podac parametry twojego necromana z gury dziex
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Van_Hoover w 2006-10-16 16:40:33
Cytat: tymolord w 2006-10-12 12:26:00
Chciałbym umieć zrobić taką broń jak "necroman", czyli ożywia twoje stare rozwalone ciało, składa je, i zmienia w robala z życiem o połowe mniejszym ale z inteligencją kompa.

Hmmm.....  <spikeball> <spikeball>
Pogrubiłem i uwidoczniłem specjalnie dla nie potrafiących czytać ze zrozumieniem ważny element wypowiedzi tymolorda żeby ułatwić tenże skomplikowany proces myślowy :brood:

PS. Z gur to doliny chyba powstają :stunned:
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-19 12:27:59
 Heyah a czy bronie z gusanos mogą zadziałać w zwyklym liero jeśli sią zmieni tą końcówkę czy jak to tam się nazywa na lwp, czy to też jest nie możliwe?
  <robal_niebieski> <spikeball>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Netsu w 2006-10-19 13:13:42
Nie, nie będą ciałać
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-21 17:53:42
 Albo inna broń: MP3. Mały biały kwadracik z niewielkim błękitnym ekranikem, który puszcza 3 fale które odbierają 33% zdrowia, a przy tym puszcza jakąś muze.
  <spikeball>   <spikeball>  <spikeball>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Doman w 2006-10-21 22:02:12
Fale uderzeniowe zrobić łatwo (np. Dark Hole z Liero Mark), tylko, że obrażenia są wtedy z grubsza odwrotnie proporcjonalne do odległości od miejsca wybuchu i nie za bardzo widzę jak możnaby to przeskoczyć.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-23 19:06:06
 Dobra, ale teraz z kolei jak przenieść właściwości broni (np. fale uderzeniową) i broni do zwyklego liero? Wszedłem w folder liero Mark 2 i niema plików broni.
<robal_niebieski> <strzela>  <spikeball>  <spikeball>  <spikeball>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Doman w 2006-10-23 21:21:09
Ręcznie - podpatrzyć jak działa i wymyślić jak zrobić coś takiego samemu
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-10-31 17:56:22
 Ma ktoś może jakąś fajną broń?
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-10-31 18:43:52
Miarka się już prawie przebrała... jeszcze JEDEN, słownie JEDEN głupi post w tym temacie i zamykam...
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-18 21:23:05
Dobra, mam pytanie: Jak zrobić aby broń o szybkości np. 3 przyśpieszyła do np. 300? Pytam sie bo chce zrobić broń podobną do buldorzera w liero turbo.  <robal_niebieski> <strzela>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-11-18 22:04:35
Jerac, zamykanie wątków nie jest rozwiązaniem, dlaczego masz go zamknąć jeżeli znajdzie się ktoś inteligentny i wniesie świeżość jak gumy orbit do wątku. To nie wątek trzeba zlikwidować lecz...nie będe pokazywał palcem.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL w 2006-11-19 14:48:09
Tymlord: Zobacz jak stworzony jest doomsday. Co prawda tam górnej granicy prędkości nie ustawisz, ale może coś wyjdzie i tak.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-20 20:34:19
Dzięki, coś mi już zaczyna wychodzić
Napisana: 2006.11.19 15:56:49
Mam teraz inne pytanie, czy to możliwe aby zrobić samosterującego robala robota który będzie nam strzelał i zabijał? Wiem że gdyby sie dało to trzeba zrobić nowy obiekt ale niewiem jak
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-11-20 20:39:17
Poszukaj na forum, możeliwe jest zrobienie takiego czegoś bez lua ale to będzie trudne....
ew. zobacz jak to jest w Project X, Syndicate i jeszcze w czymś (tam są boty objekty :P)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2006-11-20 21:54:02
To jest wykonalne, ale niestety nie jest to proste. Jeśli nie macie doświadczenia w LUA (a nie macie), to darujcie sobie narazie i zajmijcie się prostszymi rzeczami.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL w 2006-11-20 23:31:46
Chciałbym przypomnieć, że dział jest o liero 1.33, które lua nie posiada.

A przy okazji, chyba już w jakimś modzie do liero widziałem pseudo bota wystrzeliwanego jako broń. Stał i strzelał głupio przed siebie jakąś bronią co pewien czas, ale zawsze coś. Może udało by się też dorobić skakanie do góry co jakiś czas (wystrzelenie do góry własnej kopii i zniszczenie starej)

Niestety byłoby to wszystko trochę nieużyteczne jako broń i kosztowne w ilości obiektów (zeżrą ze grasshoppera)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-24 18:21:14
Słuchajcie, ściągnąłęm lieroeditor ale niewiem jak zmienić animacje, gdzie mam wejść? Nieumiem się nim zbytno posługiwać niestety. <robal_niebieski> <strzela>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL w 2006-11-24 20:40:13
Musisz wyedytować sprite'y (grafikę) - z tego co pamiętam to w lierokicie musisz kliknąć na liero.chr i wyeksportować to, potem w programie graficznym nagrzebać co chcesz uważając, żeby pojedyńczy sprite nie był zbyt duży, bo jest jakiś dość mały limit tego. Potem z powrotem zaimportować tą grafikę także lierokitem a potem w ustawieniach poszczególnej broni/obiektu (chyba ostatnia albo przedostatnia zakładka weaponhacka) ustawiasz najpierw początkową klatkę a później ile klatek za nią ma być jeszcze włączonych do animacji (pokaże się w podglądzie kilka klatek). Nie wiem czy była możliwość zmiany prędkości animacji, ale jeśli tak to też w tamtych okolicach.

Pisałem z pamięci, ale mniejwięcej tak to szło.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-27 16:40:44
Wcześniej już się pytałem chyba, ale niedostałem odpowiedzi : jak umieścić dżwięk z np. Dragostea Din Tei - O-Zone (numa numa) :)) bo chce stworzyć broń mp3.  <robal_niebieski> <paczka>
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-11-27 17:14:55
Nazwij kawałek ozone.mp3, wrzuć go do katalogu sounds, stwórz nową broń, daj jej dosyć duży delay, i pod on primary_shoot() dajesz play_sound(ozone.mp3,100,1,0)


on primary_shoot()
play_sound(ozone.mp3,100,1,0)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Van_Hoover w 2006-11-27 17:45:07
Ja chcę tą broń widzieć w akcji :drunk: tym0lord śpiesz się z robieniem jej!!!11!!1!!!!1
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-27 17:50:33
szczeże... pliki mp3 niechcą mi działać na kompie, jak włączam to sie nie odtwarzają lepiej żebyście Wy to zrobili.
Jak zmierzacie zrobić to moglibyście w paru wersjach, np numa numa, explosion ...
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-11-27 18:38:29
Dostałeś całą intrukcję, nikt za ciebie nie będzie robił broni, zwłaszcza że to jeden z badziej idiotycznych pomysłów na gnata.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: kamil077 w 2006-11-27 19:42:23
eee... Wesz, liero to nie gusanos.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-11-28 06:24:50
O Rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi, raz tu pytania, raz tu i się zakręciłem. Zwracam honor. (Pozatym robienie tej broni do liero uważa, za równie idiotyczny pomysł.)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-29 17:16:21
hej, a prosze podajcie mi link gdzie mugłbym ściągnąć numa nume ale nie w postaci plików mp3 lub link gdzie mógł bym ściągnąć format mp3
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Wesz w 2006-11-29 17:21:42
Jeżeli dobrze zrozumiałem to zaprzeczasz sam sobie
Cytat: tymolord w 2006-11-29 17:16:21
ale nie w postaci plików mp3

Cytat: tymolord w 2006-11-29 17:16:21
gdzie mógł bym ściągnąć format mp3

Poszukać możesz sobie sam, ściągając jakiegoś klienta p2p
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: tymolord w 2006-11-29 17:26:43
Eeeee... Dzięki. Mam pomysł, może by tak zrobić MP3 w różnych wersjach? chodzi mi o różną muzyke
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Netsu w 2006-11-29 21:28:02
Chyba nie zrozumialeś Wesz, kolega Tymolord chce sciągnąć format mp3, nie utwór w formacie mp3. Różnica jest kolosalna, mniej wiecej taka jak miedzy ściąganiem czegoś z internetu a ściąganiem internetu.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: ChanibaL w 2006-11-29 23:45:53
Uh, to przecie prawie jak różnica pomiędzy chodzeniem po internecie a chodzeniem do internatu!
Tak czy inaczej tutaj (http://www.mpg123.de/cgi-bin/viewvc.cgi/) jest to czego szukasz.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jonbee w 2007-08-27 13:05:35
Mam pomysł na broń: Wystrzeliwuje 2 float mine i puszcza fana!
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2007-08-27 13:55:02
Kinetic mine.

(Tak - taka broń już była, w najstarszym (i imo najlepszym) promodzie...)
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Xuki w 2009-03-16 19:19:16
mam takie pytanie:czy da sie dodac bron nie podmieniajac innej np. zamieniam moja bron na nuke bomb.więc czy da sie jakos nie podmieniajac tak aby nie usuwac innych.
Z góry thx.
Tytuł: Re: Tworzenie broni
Wiadomość wysłana przez: Jerac w 2009-03-16 19:30:05
Mogę Cię co najwyżej pocieszyć: mniej się TEŻ nie da zrobić. Niestety 40 broni, nie mniej, nie więcej.