2021-11-29 01:34:36

Aktualności:

więc koniecznie przeczytaj regulamin (link pod guzikiem "Pomoc" powyżej)


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Baku

1
Gry / Re: Mini Wersje
2007-03-17 22:13:18
Czyli tak jak myślałem, przerobione wycinki z gry :/. A podobne rzeczy, ale mniejsze mi się zdarzały np. kończyna przylatywała z nieba i dołączała się na miejsce, gdzie przed chwilą była :) I gryzę się co do kupna tej gierki, bo to nie są PLN a $ :/
3
Gry / Re: Mini Wersje
2007-03-17 10:19:50
Można by zrobić temat do dzielenia się ciosami w Toribasha, {przenieść tam te już tutaj wymienione} bo też mam jeden czy dwa do wydania i pewnie u każdego się coś znajdzie, zarówno na UKE jak i do walk ... :)

Na UKE [nie naciskamy "C"]
1.
Raise both shoulders
Contract both knees
Hold chest and lumbars
Extend both wrists and elbows
Spacja
2.
Contract both pec
Extend both knees
Extend Abs
Spacja
3.
Lowering both shoulders
Contract both knees and hips
Spacjax2
4.
Przyciskamy raz każdą dłoń [nie nadgarstek] tak by była chudsza [chwytne]
Spacja
5.
Extend both Knees
Spacja
6.
Nie pamiętam czy spacja a potem.
Extend both hips
Contract both knees
Rise both shoulders
Extend both pec
Spcajx2/3
7.
Przyciskamy jeszcze raz dłonie by były duże [nie chwytne]
I głowa ładnie szybuje.
Można potem jakoś lądować. [jak właśnie zauważyłem wyrwały się również barki {ale było mniej punktów niż przy samej głowie 42k zamiast 82k} co oznacza, że różnica jednej spacji zmienia to czy odpada sama głowa czy jeszcze ręce {oraz ile z tego jest punktów}.]

Można to na pewno ulepszyć, poprzez odpowiednie ruchy szyją i zmianę położenia Abs czy pośladków, ale nie chciało mi się kombinować.

Zapytam się jeszcze czy ma ktoś może pełną wersje? Bo to trochę nie tania sprawa jak na nasze realia.

P.S http://cda.pl/gry-online/3/pan2.php strategiczna zabawa w wirusa, który ma zabić cały świat. Punktów tylko ponad 300 miałem, ale 60% ludzkości zginęło :).
4
Gry / Re: Mini Wersje
2007-03-12 14:07:56
http://www.cda.pl/gry-online/3/sos.php Sword and Sandals I
http://www.cda.pl/gry-online/3/sas2.php Sword and Sandals II
Tutaj z innej beczki http://www.cda.pl/gry-online/3/wpn.php miłe strzelanie, choć początkowo trudnawe.

   Co do Toribash'a, to błędem było ściągnięcie go przed szkołą .... No cóż na coś trzeba zwalić prawda :P Do Fabiowego kopniaka dodałem drugiego i lądowanie w szpagacie, jednak najlepsza jest opcja łapania [klikamy na dłoń i robi się chudsza, potem gdy czegoś dotknie przylepia się {można urwać sobie głowę} a potem ruchem naszego ciała owa rzecz możemy wyrwać, lub rzucić przeciwnikiem. ]

   Ja zrobiłem tak. Lewa ręka do łapania, prawa normalna. Te rzeczy na plecach ustawić [obie] od razu na atak/contracting [czerwony cień zademonstruje jak przekręcają mu sie ręce.] wybić się, ale tylko ze stóp. Później unosimy ręce lub opuszczamy [cień pokaże lecące do twarzy przeciwnika łapy] i zginamy łokieć tej ręki, która ma łapać. 62.000 punktów i urwana głowa. Później udało mi się jeszcze kopnięciem połamać i urwać nogi kręcąc później piruety aż odpadła mi moja noga 112.000 punktów więc nie jest źle :).
5
Gry / Re: Mini Wersje
2007-02-20 17:09:51
http://www.cda.pl/gry-online/3/box.php wciąga [a BTW w tower defens 76lvl 3 razy i {chyba} raz 78 ]
6
Przywitania / Re: niema tematu... :P
2007-02-09 15:08:34
Nej tutaj za granie w Lejro biją pałkami po głowie więc uciekaj. [A ja jestem tu stary]
7
Gry / Re: Mini Wersje
2007-02-09 10:48:43
Starsza wersja owej gierki ale jak dla mnie o wiele bardziej grywalna i sensowna. Nie ma tylu ozdobników a czyste statystyki i obliczenia, ale jest moim skromnym zdaniem genialna. Trochę inne zasady ale wciąga. http://www.cda.pl/gry-online/3/tower.php Mój rekord to 66
8
Gry / Re: Soldat - prawie jak gusanos ;)
2007-01-15 13:39:31
Jakiś czas grałem i bardzo mi się podobał, szczególnie na realistic mod, gdzie upadek wiązał się z obrażeniami, a pociski poważnie raniły. Przestałem grac z powodu niewydolności kompa. Gusanos natomiast słabo wypada, może dlatego, że to beta jest ... no i nie grałem w konwersje.
9
Może i to jest złe miejsce, bo temat niby o czym innym ale tutaj zacząłem to i tutaj to skończę a jeżeli ktoś czyta to forum to trafi i tutaj jak będzie chciał.

Większość problemów zniknęła, wiele zostało zamienionych i powstała wersja 1.0 czyi inaczej wersja pra alfa wersji pra beta.

A oto i ona:
<paczka>http://www.upload.lupi.u2.pl/BMod1.0.rar <paczka>

Jak ktoś się pobawi to proszę dać znać.

Pytani: Jak zrobić by w momencie wybuchu ekran [tego kto widzi element wybuchający] rozbłyśnie na krótko i na krótko się zatrzęsie?
Przetestował ktoś tego moda, a w zasadzie wersje beta wersji alfa?

ChanibaL: Co do tego czy Pro[stackie] Liero jest gorsze czy lepsze od zwykłego to kwestia gustu, ale o ile wolne poruszanie i nie dolatująca wszędzie lina to nic złego to w zasadzie jedyny minus to niemożność celowania pionowo [lub prawie pionowo] w dół. Zresztą w obie wersje gra się inaczej w jedną szybciej w drugą wolniej ale nie o tym ten temat.
Napisana: 2007-01-08 09:01:48
Pytanie pojawiło się jak post znalazł się niżej i posta bez niego już każdy widział więc mogło zostać niezauważone.

Pytani: Jak zrobić by w momencie wybuchu ekran [tego kto widzi element wybuchający] rozbłyśnie na krótko i na krótko się zatrzęsie?

Przetestował ktoś tego moda, a w zasadzie wersje beta wersji alfa?

Czy da się zrobić by odłamki [takie jakie zostawia chociażby granat czy mortar] zostawiały za sobą ślad [konkretnie ten, który jest za mini rocketsami czyli flash pixels czy jakoś tak] ?

Można to potem jakoś w jedną wiadomość scalić ewentualnie
10
Ostatni wątek w tym dziale notabene założony przeze mnie jest o tym samym [początkowo], więc nie ma sensu zakładać drugiego  tematu.

Tak dla przyzwoitości:
Wchodzisz w lierokita i znajdujesz to liero, w którym chcesz podmieniać broń, potem w menu po lewo odnajdujesz plik a po prawo zaznaczasz jedną z broni i klikasz "repleace" potem naciskasz na okienku, które wyskoczy "tak/yes". Gdy już to zrobisz w prawym górnym rogu jest strzałka, którą klikasz i wchodzisz w "weaponhack" i w prawym dolnym rogu nowego okna masz "save" potem "close" i grasz z nową bronią.

W ramach reklamy proszę o zajrzenie do tamtego wątku i przetestowanie mojego zestawu ... 
11
Konwersje Liero / Re: Liero Vietnam BETA
2007-01-08 10:34:56
Odgrzewam wątek z przed 120 dni [mój życiowy rekord :D] i pewnie zaraz zostanę zbesztany, ale mam pytanie.

Tutaj tak jak na beta teście mapek nie działają linki do starych zabawek, więc ma ktoś może Liero vietnam i by jakoś poczęstował? Pewnie takich dobrych konwersji jest więcej zapomnianych i bez działających linków ...

Nie będę postów nabijał i drugiego wątku odgrzewał trochę niżej znajduję się niedziałająca konwersja N moda i też chwalona, więc też bym się chętnie "karnoł":)
12
Co do tego notatnika to warto potem wrzucić to do worda i opcją "znajdź" przejść konkretnie do tej broni, o którą nam chodzi, bardzo ułatwia. Ale nie o tym chciałem.

Robie sobie zestawik broni do kulturalnej gry, a nie żadne superhiperdestrojergunes!!eleven1.
I pojawił się problem, ponieważ stworzyłem coś co się zowie snajperką i jako taka ma duży czas przeładowywani ale za to i laserek i celność i zabija w zasadzie na raz robaka.
Tyle, że to byłaby za dobra broń, ponieważ na mapach o płaskim podłożu od razu wpadałby frag. Głowie się więc jak zrobić by broń strzelała dopiero po krótkiej chwili od naciśnięcia fire.

Jest opcja oddzielania od siebie kolejnych strzałów i nie pomaga [może dałem za mało, ale 80 to nie jest mało] przy pierwszy strzale, a dopiero w kolejnych [co mnie w ogóle nie urządza]

Kolejne zapytolenie to: Jak zrobić by np grant miał więcej animacji niż standardowo. [Poza zamianą z bronią, która posiada ich więcej, gdyż wszystkie dobrze animowane wciąż zostają w zestawie] Oryginalnie jest to kulka więc nie potrzebuje więcej niż 4 obrazków aktualnie jest to kwadrat na kijku, który potrzebuje ośmiu by ruch wyglądał płynnie.

edit:
Jest kolejne pytanie. Chciałem zrobić broń, która będzie strzelać standardową rakietą jak miała bazooka. Wybieram stosowną animacje ustawiam wszystkie obrazki rakiety jakie są i niezależnie czy jest "loop animation" czy go nie ma to rakieta obraca się w kółko zamiast prosto lecieć tam gdzie lecieć ma ...

I jeszcze zapytanie bardziej o wasz gust bo chodzi o to czy ktośkolwiek używa nuków. I biga i mini nuka. Osobiście nie używam i nie widziałem by ktoś się tym bawił w Lieropro, a pytam bo nie chce wywalać "dobrej" broni. A dałoby to miejsce na coś konkretnego.
13
Czytałem tylko pierwszy zeszycik wilqa i też nie porażał [było kilka dobrych motywów ale poza tym słabo], a skoro następny ma być gorszy to hmm no cóż.
Propo Wilqa to kojarzy mi się [bo w tym samym czasie dostałem do rąk] Jeż Jerzy. Moim zdaniem dużo lepszy chociaż niestety też tylko jeden zeszyt widziałem.
14
SUPER EDIT:
Wrzucać już umiem i pojedynczo i paczkami, ale mam pytanie. Jak z całej paczki broni wyciągnąć jedną konkretną by ją dodać gdzie indziej. [oczywiście, wiem że można przepisać parametry itd, ale jednakowoż to jest dłuższa sprawa może da się krócej]
15
Szukałem chwilę na forum i ręcznie i szukajką i nic nie znalazłem, poza tym, że lierokit może to zrobić ale też nie do końca tak jak chciałem.

Ściągnąłem sporo zestawów broni i chciałem je dodać. Lierokit daje jedynie możliwość jedynie podmiany broni a nie można powiększyć zestawu, czy istnieje na to jakaś rada?

I oczywiście jak dokładnie dodaje się bronie, jeżeli nie gram w zwykłe liero [Porfinal jakiś nie najnowszy] I szukanie gry ogranicza się do .exe, a że gram na XP wyłączam dźwięk [/n] i gram dosową wersją. Próbowałem i bronie się nie zmieniają :(.

Wiem, jezdem nóp no ale nie idzie mi to ...