2021-11-29 01:13:10

Aktualności:

więc koniecznie przeczytaj regulamin (link pod guzikiem "Pomoc" powyżej)


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Psycho

1
Liero 1.33 / Re: Encyklopedia Broni
2009-11-06 22:50:54
Pamiętam też, jak swego czasu naczytałem się u Was na temat bunnyhopów. Podczas gdy grywałem z kumplami, było to całkiem efektowne, dopóki jeden nie pomyślał, by nie zaspamować skoczni... łuskami. Jak nie nol33t z Dirt'em/Green'em, to niech chociaż nie skaczę, o. I tu im przydał się Minigun, chociaż z tego co pamiętam, nie jest to jedyna broń zostawiająca łuski, nieprawdaż? Urywałem zatem rozpęd w połowie skoczni (oczywiście nie było to zamierzone) i całkiem ładnie obrywałem.
2
Otóż to. Rzeczywiście, klamry były uwzględnione w poradniku, a ja nie zwróciłem na nie uwagi. Kolor zmieniony, broń działa. Teraz próbuję ją bardziej zbalansować. Wielkie dzięki, Wesz.
3
Nie rozumiem, chodzi o błędy pokazane w konsoli? Jeśli tak, to:

czychol/weapons.submachinegun.wpn:8: Unexpected token
czychol/weapons.submachinegun.wpn:8: Trailing garbage


Chyba zacząłem już powoli ogarniać. Po usunięciu komendy zmieniającej kolor celownika (8ma linijka, wliczając odstępy), wszystko wróciło do normy. Jak mogę więc bezpiecznie zmienić jego kolor?

I dzięki, Wesz.
4
Przywitania / No, witam.
2009-11-04 13:11:42
Więc, chciałbym przywitać wszystkich użytkowników.
Grywam w Liero i jej podobne gry od kilku lat (choć na pewno nie przebijam Was stażem). Jakiś czas temu, po pobraniu gry, wszedłem na tę stronę i zdążyłem się wiele nauczyć, obecnie jestem po długiej przerwie, przypominam sobie podstawy. Mam nadzieję pomóc i liczyć na pomoc tutaj obecnych. ;D
5
Po długiej przerwie przypomniałem sobie o tej wspaniałej grze i ściągnąłem.
Po krótkim czasie, zainteresowałem się bardzo modowaniem, chciałem zacząć od jakiejś prostej broni. Pomyślałem o pistolecie maszynowym, biedniejszym, aczkolwiek szybszym od Karabinu Maszynowego (Machinegun). Gdy chciałem go stestować, pojawił się od razu problem, przy wybieraniu broni, zamiast jego nazwy wyświetlone było puste miejsce, a broń nie strzelała. Podejrzewam, że schrzaniłem coś w kodzie, ale nie wiem dokładnie, co. Próbowałem też zobaczyć konsolę, wyświetlone były 2 błędy, których nie rozumiałem (unexpected token, trailing garbage).

Oto kod mojej broni:
name = SUBMACHINEGUN
ammo = 25
reload_time = 60

laser_sight {
range = 100
intensity = 0.6
colour = 0, 255, 0
}


on primary_shoot()
show_firecone( firecone.png, 7, 5 )
delay_fire(3)
use_ammo(1)
add_speed(-0.2)
play_sound( shot.ogg, 100, 1, 0.05 )
shoot_particles ( submachinegun_bullet.obj , 1 , 0.8, 0.1, 0, 0, 6.6, 0, 7)  << obiekt stworzony na potrzebę broni
shoot_particles ( shell.obj , 1 , 1, 0.3, 0.5, 0, 20, -105)


Kod pocisku:

gravity = 0.0003
repeat = 4
col_layer = -1

on ground_collision()
create_explosion ( explosion1.exp )
remove()

on timer(0)
create_explosion ( bullet_trail.exp )
#shoot_particles ( bullet_trail.obj , 1 ) << swoją drogą, co to jest? tak samo było w oryginalnym MACHINEGUN, a obiektu nie ma w folderze.

on detect_range(1, 0)
damage ( 8.0 )
push ( 0.3 )
shoot_particles ( bloodgen.obj , 10 , 0.5, 1, 0.5 )
remove()


Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Przy okazji, przeleciałem ten poradnik i nie mogłem znaleźć informacji o rozrzucie broni. Jak można go zmienić?