2021-09-23 17:53:08

Aktualności:

Kasowane są wszystkie wiadomości nie stosujące się do regulaminu Forum


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Netsu

1
Gry / Wasteland 2
2012-03-17 19:27:02
Wiem, że na forum nie brakuje oldtimerów, więc może kogoś zainteresuje:
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/

Przyznam, że mało nie zesrałem się w gacie kiedy to zobaczyłem. Brian Fargo (reżyser, pomysłodawca i projektant Wasteland i Fallouta, tego prawdziwego) zbiera od fanów pieniążki na Wasteland 2. Do zrobienia gry potrzebowali $900.000, w 2 dni (z 32 dni trwania akcji) uzbierali już grubo ponad milion. Jeśli dobiją do $1.500.000 to gra będzie też na OSX i Linuksa.

Basically, wreszcie doczekamy się prawdziwej kontynuacji Fallouta 2, z widokiem izometrycznym, turową, drużynową walką, setkami rozgałęzień fabuły, tysiącami pobocznych wydarzeń i ciekawostek i ogromnym światem.

Dla tych, którzy nie mieli jeszcze kontaktu z Kickstarterem, witryna pozwala fanom finansować gry (lub inne projekty) w zamian za różne nagrody od twórców (jeśli uda się sfinansować, jeśli nie, pieniądze dostajesz z powrotem). Dla przykładu wpłacając minimum $15 dolarów otrzymasz grę do ściągnięcia kiedy ją skończą. Za $50 dolarów przyślą ci pudełko z grą i gadżetami. Za $1000 możesz umieścić w grze własnego NPC, przedmiot albo lokację i tak dalej.

Nad grą poza Brianem Fargo pracuje kilku innych designerów i pisarzy, którzy byli zaangażowani w oryginalnego Fallouta i/lub Wasteland. Do tego muzykę robi Mark Morgan (Fallout 1, Fallout 2, Planescape: Torment).

Także wpłacać i rozsyłać dalej! To pierwsza od lat realna szansa na powrót gier RPG w starym stylu. I pierwsza od 24 lat szansa na sequel Wasteland.

Dla bardziej zainteresowanych polecam ten niedawny wywiad z Fargo gdzie rozmiawiają między innymi o tym czemu klasyczne gry cRPG z przełomu wieków odeszły w niepamięć, co odróżniało je od współczesnych gier i dlaczego nie może być wilk syty i owca cała.

http://www.rockpapershotgun.com/2012/03/12/post-post-nuclear-roleplaying-brian-fargo-on-wasteland-2/
2
Gry / Hullfire
2011-07-21 21:41:29
Przygtowaliśmy z kumplem trailer naszej nowej gierki. Planujemy skończyć ją w tym roku. Top-down arena shooter. Mamy już netplay i splitscreen, w planach edytor map, boty i więcej contentu ofc.

Hullfire announcement trailer
Stronka

Mam nadzieje prowadzić od teraz w miarę regularny devlog na naszym blogu.
3
A teraz z zupełnie innej beczki / Hej!
2009-04-01 21:40:20
Widząc, że nikt inny tego nie zrobił przygotowałem dla Ligi Liero pierwszokwietniowy żart.



Prima Aprilis!
4
Ja wiem, że wątek dziwny jeśli nie śmieszny, ale chyba od tego jest to podforum, żeby każdy mógł zamieścić co mu tylko do łba strzeli. Starając się walczyć z niedorzecznymi kompleksami swojej dziewczyny wpadłem na pomysł spamowania w necie następującą ankietą. Na dwóch poniższych zdjęciach znajdują się 24 (czy ileśtam) przedstawicielki płci pięknej, proszę was o wybranie trzech numerów, które najbardziej przypadną wam do gustu i podanie ich w odpowiedzi.

Mam nadzieje, że znajdzie się tu chociaż kilku z was, którzy nudzą się wystarczająco by obejrzeć dwa jotpegi i chwilę się zastanowić :P



5
Gry / Stare gry.
2008-10-14 10:50:54
Nie wiem jak Liga Liero się na takie ogłoszenia zapatruje, więc na wszelki wypadek nie będę umieszczał żadnych linków :P

Pozbywam się stareńkiej kolekcji CD-Action z pełnymi wersjami gier na płytach a także kilku oryginalnych gier, w które już nigdy nie zagram. Są to gry i czasopisma głownie z lat 1998-2002. Jeśli jesteś zainteresowany, daj znać na PM albo gg. Sprzedaje też trochę płytek z muzyką, szkolne książki a nawet jeden podręcznik rpg (D&D), zadziwiające co można znaleźć w szafie po latach ;)
6
Gusanos aktualności / GusanosFiles
2008-09-28 11:42:34
Być może nie wszyscy z ligowiczów wchodzą na forum ComSera, może niektórzy nawet nie znają angielskiego, dlatego wklejam tę wiadomość tutaj.

Niejaki Feliz Lombriz postawił wiki-podobną stronę dla społeczności modowania Gusanos. W tej chwili są tam zahostowane wszystkie mapy i mody jakie udało mu się znaleźć. Wszystko jest na razie jedynie w formie linków do ściągnięcia, ponieważ nie miał on czasu na pisanie wikistrony dla każdego moda i mapy. Serwis oferuje zero reklam, brak limitu łącza, bezproblemowe hostowanie plików do 50mb, 15gb miejsca.
Link do GusanosFiles.
Oryginalny wątek.
W wątku na ComSerze można przeczytać jak pomóc rozwojowi tego projektu.
7
W dniach 4-7 wrze¶nia odby³a siê pierwsza edycja gusanosowo/lierowego zlotu Warsaw m3g4m33t. Wraz z kumplem Tymkiem przyjechali¶my do stolicy a¿ z Wroc³awia ¿eby móc wzi±æ w nim udzia³. Na miejscu kumpel odebra³ zamówionego przez siebie laptopa i dziêki wbudowanej kamerze internetowej mogli¶my udokumentowaæ to wydarzenie, oto przygotowana przeze mnie fotorelacja.

Wieczór dnia pierwszego (czwartek). Jak widaæ ¶wietnie siê bawimy - Gusanos by³o odpalane na linuksie.


Wieczór dnia pierwszego, zabawy ci±g dalszy. Widaæ nawet kó³eczka z dymu.


Poranek dnia drugiego, pyszne ¶niadanko i uderzamy na miasto.


Dzieñ drugi - popo³udnie. Zabawa w kawiarni z wi-fi. Ligia Liero zosta³a odwiedzona.


Zdjêcie grupowe w kawiarni. Od lewej: Tymek, Netsu.


Wieczór dnia drugiego. Netsu sam w domu, Gusanos by³o modowane.


Poranek dnia trzeciego, trochê zaspani ale gotowi na dalszy ci±g zlotowych atrakcji.


Wieczór dnia trzeciego - zlotowa kolacja. Gusanos by³o grane w.


Poranek dnia czwartego, powoli przygotowujemy siê do odjazdu - ostatnie wspólne picie wody.
Powrót poci±giem do Wroc³awia, Gusanos by³o modowane.

Dziêki wszystkim za mi³o spêdzony czas, mam nadziejê, ¿e zobaczymy siê te¿ za rok!
8
Oto wyczekiwany trzeci pełny rilis Jumpiego. Z nowości między innymi wybór broni przed każdym spawnem, bot support, ulepszona miejscami grafika i ładne tabelki.

Mod inspirowany trochę klimatami diesel punkowymi jak Wolfenstein czy Bloodrayne więc większość broni to tajne eksperymenty nazistów, nie zdziwcie się zobaczywszy ich nazwy.

Wersja r3


      

   

   

   

Główne cechy:
-Walljumping zamiast liny (dzięki Weszowi).
-Szybka gra (no... w każdym razie szybsza niż w defaulcie).
-Dziewięć zróżnicowanych broni.
-Limit fragów, naliczanie samobójstw.
-Syncanie ukradzione z Gusanos Promode.
-Możliwa zmiana broni przed każdym respem.

I inne ciekawe bajery:
-Powiadomienia o fragach i samobójstwach
-Killing-spree i reszta rodzinki z Unreala
-Ekran końcowy pokazujący zwycięzce i robiący inne śmieszne rzeczy
-Zgodnosć z dark mode
-Trzy mapki (Uberwurm, Mansion, Shaft)
-Ultra krwawa śmierć
-Ładne tabeleczki

Sugeruje grać na dodanych do moda mapach bo są zrobione z myślą o wall jumpingu.
Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę.

Bronie, o których warto wiedzieć coś więcej:

1. Flammenwerfer - czyli miotacz ognia. Broń nie posiada magazynka, zamiast tego w miarę strzelania ładuję się specjalny pasek szaleństwa. Kiedy jego poziom niebezpiecznie zbliża się do maksimum nasz robak ostrzegawczo podśmiewa się pod nosem. Gdy nieuważny gracz pozwoli by pasek załadował się do końca robak wybucha szalonym śmiechem, dopóki nie zginie nie może zmienić broni, gracz nie ma tez kontroli nad miotaczem, który w rekach szaleńca strzela w losowych odstępach czasu.

2. Die Kraft - tajemnicza moc nadludzi. Po wciśnięciu klawisza strzału przed robakiem uformuje się kula energii, jeśli przytrzymasz klawisz dłużej, poza kulą pojawi się także osłona która będzie chronić ciebie przed niektórymi pociskami i powoli będzie pozbawiać cię twoich zasobów energii. Jeśli w dowolnym momencie podczas trzymania przed sobą kuli wciśniesz specjalny klawisz mocy, kula wystrzeli zadając obrażenia wszystkiemu czego dotknie. Żeby wystrzelić kule potrzebujesz 40% zasobów energii, która odnawia się gdy nie strzelasz ani nie używasz osłony.

3. Yperit - gaz musztardowy. Każdy robak znajdujący się w obrębie toksycznej chmury otrzymuje obrażenia, im dłużej będzie w niej przebywał tym większe problemy będzie miał potem z dojściem do siebie ponieważ długotrwałę przebywanie w jego oparach powoduje problemy ze wzrokiem.

Klawiszologia
p0:
up - w
down - s
left - a
right - d
fire - f
kraft - g
jump - h
change - q
scores - tab     
p1:
up - up
down - down
left - left
right - right
fire - num1
kraft - num2
jump - num3
change - right shift
scores - enter


Credits
Mod Author
-Netsu
Graphic assistant & play testing     
-Tmth
LUA help
-Wesz
-Basara
Sounds sources
-findsounds.com
-flashkit.com
-Unreal Tournament series     
-Quake 3
-Sindalfs' mods
-my home studio
Special thanks for advice and/or play testing
-Ttftcuts
-Ragzouken
-Gliptic
-Cmons
-Oski
-Shivek
9
Gry / Fallout 3
2007-05-12 13:34:31
http://fallout.bethsoft.com/
24 dni do oficjalnego trailera, chyba nie trzeba nic dodawać.
10
Gusanos - Pomocy! / klawisze
2006-01-04 16:51:01
szukałem ale nie znalazłem, co jest tym dziwniejsze że już kiedyś taki topic chyba gdzieś widziałem... no ale nic to.
A więc, jak przporządkowac kilka akcji do jednego klawisza? Tak żeby można było wystrzelić linke albo zmieniać broń w przód/tył jednym przyciskiem?
11
wątek sie skasował a myslę ża raczej sie przyda
na początek: co zrobić żeby krew "barwiła" mapę, tak jak w liero?