Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Phoenix

1
Gusanos modowanie / [map] unstoppable
2009-01-14 17:37:30
Dosc duzo czasu minelo od mojej ostatniej gusanosowej tworczosci, ale ostatnio znalazlem chwile na stworzenie dosc nietypowej mapki. Nie wlozylem w ta mape zbyt wiele wysilku ale efekt koncowy jest znosny, a co wazniejsze nawet ciekawie sie na niej gra.
Jak sama nazwa wskazuje nie bedzie wam dane stac w miejscu, bo cala powierzchnia mapy odbija robaki w rozne strony... Zreszta sami sie pobawcie

DOWNLOAD

Skrin:



Jesli tekstury wydaja sie znajome - uzylem guthowego texturepacka.

A, no i uzylem komonsowego skryptu na kickery na scianach. To by bylo na tyle, hf.
2
Witam,

Poszukuje kogos, kto ma aktywne konto na www.demonoid.com, i bylby na tyle uprzejmy udostepnic kod rejestracyjny. Jest to strona z torrentami, ceniona glownie z powodu duzej ilosci rzadkich materialow, ktore ciezko znalezc gdzie indziej. Niestety rejestracja przez wiekszosc czasu jest wylaczona, a jedyna opcja dostanie sie na strone jest otrzymanie zaproszenia (kodu) od kogos z userow. Mysle ze moze ktos z forumowiczow LL moglby mi pomoc ?

Jesli ktos z Was ma tam konto i checi do pomocy piszcie na PW lub gusanos.phoenix@gmail.com . Z gory dzieki ;>
3
Gusanos modowanie / [MAP] ctf/dn_temple
2008-08-24 12:48:09
Grajac wczoraj ctfa na tylko 2 mapach naszlo mnie na zrobienie jakiegos ctfa, ktory moglby sie nadawac do gpro. Tak wiec oto powstaly mapy ctf_temple i dn_temple. Nie wiem jak sie na nich gra, nie zostaly testowane w warunkach bojowych dlatego nie kombinowalem nic z levelem.

Oto ona: (prawdziwe wymiary to 1050x400)


A to download: (tryby mapy dzialaja tylko i wylacznie na promode)

ctf_temple
dn_temple

(dn_temple jest wzbogacone o 3 punkt posrodku)

Mile widziana konstruktywna krytyka i jakies pomysly. Warto tez potestac mape po netu, jesli sie sprawdzi dorobi sie level i moze bedzie kolejna do pobiegania za flaga ;>
4
Gusanos modowanie / Gpro - eksplozje
2008-06-13 13:08:48
Mam takie pytanie. Z tego co zauwazylem ekslozje w promodzie dzialaja inaczej niz w innych modach - mianowicie nie zadaja damage'a gdy material znajduje sie na linii kolizji z robakiem. Jak wiadomo, w innych modach eksplozja zabija graczy nawet za sciana, jesli znajduje sie w obszarze jej dzialania. Zalezy to od tej magicznej linijki rock_hidden = 0, czy calosc jest wpisana w skrypty za pomoca bodajze if map_is_particle_pass ?

//edit: ok, sam sobie odpowiedzialem, rock_hidden raczej nie sprawia ze eksplozja nie zadaje damage'a przeciwnikom za sciana. Zgaduje wiec ze trick tkwi w skryptach.
btw, juz kiedys jerac mi to tlumaczyl ale do czego byl ten rock_hidden ? Z tego co pamietam mozna zaoszczedzic za pomoca tej linijki pare fpsow, ale jaki jest minus tej komendy? i czemu nie ma jej opisanej w gusdocsach...
5
Gusanos modowanie / [MOD] aphex
2008-02-03 13:46:22
Tak wiec przedstawiam moj drugi juz projekt o nazwie 'aphex'. Jako ze jest juz na comserze i na forum yoyo, czemu nie mialbym sie podzielic i z wami ;>

Pare slow o modzie:
Nie ma w nim liny, sa za to wspomagacze jak bron claws 'n' cocaine, double jumpy etc. Bronie sa dosc silne i nie spedzalem duzo czasu na wywazaniu ich. Sync po netu niestety tez kuleje. Mimo wszystko mod ma jakistam klimat, ciekawie sie gra na mapach gdzie mozna sie gdzies schowac w ciemnosci itp. W modzie mamy do wyboru 14 broni, 3 'wspomagacze', ponadto flare, falshbang i moc 'psi' jako oddzielne bindy. Takze 16 (?!) map, z czego wiekszosc to zwykle deathmatchowe mapy, 2 mapy CTF i 3 mapy DN (domination bazujace na trybie z UT).

Mod mimo oznaczenia v1.0 nie jest jeszcze tym co zalozylem na poczatku, brakuje chocby jetpacka, secondary fire i wielu innych rzeczy, ale jako ze z moddingem postanowilem poczekac do wydania nastepnej wersji gusanos watpie czy bede robil cokolwiek w kierunku udoskonalenia moda.

download: http://two.xthost.info/phx/aphex.rar

screeny:






zycze milej zabawy ;)
6
Gusanos modowanie / [LUA] secondary fire
2007-12-12 16:17:16
Aktualnie pracuje nad modem ala UT, gdzie kazda bron bedzie miala drugi tryb strzalu. 2 tryb aktywuje sie przyciskiem np "t", a gdy sie wciska fire, bron strzela innymi pociskami. Wszystko bylo pieknie, dopoki nie zaczalem myslec o roznych odleglosciach miedzy strzalami w roznych trybach.

Chodzi mi o cos w stylu:
machinegun*
1 tryb - pociski wylatuja jak w zwyklym machinegunie
2 tryb - granaty

Efekt ? granatami rzuca sie z predkoscia strzalu machineguna, bo delay jest ustawiony w machinegun.wpn

Pytanie: Czy da sie zrobic rozny delay, dla roznych trybow, bez koniecznosci wpisywania systemu broni w lua (jak w beyondx'ie) ?
7
Tworze mapki do gusanos i zastanawiam sie czy mozliwe by bylo pozbycie sie paska zycia i nicku gracza TYLKO w mapie, NIE w modzie. Zeby na takim defaulcie w mapce gracze nie mieli paska zycia itp. Probowalem juz stworzyc plik: map_XXX.lua w ktorym bylby:

function map_XXX.init()

   common.init({
      hideEnemyHealth = true,
      hideNames = true
   })
end

a pozniej kombinowalem w configu:

on game_start()
run_script( i tutaj rozne warianty )..... nie dziala

Jak/czy mozna ot tak (lub inaczej) pozbyc sie tego ? Jesli tak to jak to zrobic ?

PS. dopiero sie ucze wiec to co napisalem u gory moze okazac sie bredniami, wiec badzcie wyrozumiali ;)
8
Gusanos modowanie / aim recoil w 0.9c ??
2007-06-10 10:27:55
Witam.

Chcialbym zrobic w swojej broni/modzie odrzut CELOWNIKA przy strzale (np. lekki odrzut przy ak47 itp...), ale jak zdazylem zauwazyc takiej komendy nie ma... Szukalem tez na comserze ale niestety nic nie znalazlem. W doomie, przy chyba BFG jest taka opcja, ale to juz znajduje sie w skryptach a u mnie z lua nie za dobrze jest (dno) :P Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos udostepnil mi taki skrypt lub powiedzial jak zrobic taki efekt. Z gory dzieki za jakakolwiek pomoc.