2021-09-23 17:19:11

Aktualności:

więc koniecznie przeczytaj regulamin (link pod guzikiem "Pomoc" powyżej)


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Pudzian3

1
Gusanos modowanie / [Map]Underworld
2008-11-29 21:16:49
Cierpiąc na niesamowity brak weny, zagrywając się na śmierć w różne gry, dorwałem się że wyszedł Tomb Raider: Underworld. Pod żadnym pozorem nie uważajcie że ta mapa jest na podstawie tej gry xD. Po prostu mój brak weny nagle zniknął i pojawił się robaczy, podwodny świat. Jak to zwykle ze mną bywa, zbyt grywalnie nie jest, ale pobawić się można. Chyba ciut przesadziłem z ilościa objc, ale mamy 2008 rok XXI wiek, więc chyba Comodorka już nikt nie ma xD Skilla w levelowaniu nie mam, więc bezczelnie pokradłem tekstury. (A także drzwi z dooma)

Level.png:



http://odsiebie.com/pokaz/1051582---848f.html <----- Grać !
2
Gusanos modowanie / Damp
2008-11-12 15:35:37
Nie będę się bawić w owijanie w sreberka (bawełnę):

Damp na +/- odpowiednio odpycha robaka w gorę lub w dół, czy dałoby się zrobić coś podobnego ale na boki? Lewo/Prawo.
Z góry thx ;)

Jak dalej ktoś nie wie o co mi chodzi, to daje przykład z mapy Toxic z moda Blasted:


("C'mons - Efekt dmuchawy")
:inquisitive:


Edit:
Jeśli tak, to  jak? :P
Ew, wskazówki

Edit2:
Pisz ktoś tutaj więcej, bo głupio mi, że kilka ostatnich topiców jest mojego autorstwa i wszystkie "obok" siebie....
3
Gusanos modowanie / [MAP]Factory
2008-11-10 09:43:40
Tym razem z nudów przerobiłem nieco pewną mapę z Soldat, na naszego ukochanego 0.9c. Nic tylko ssać ;> Tak jak w przypadku Integro, tak i tutaj nie mogłem się zdecydować co lepsze - darkmode czy normal, więc zapodaje obie wersje :)

Darkmode
Normal

Level.png :


4
Gusanos modowanie / [MAP]ctf_jail
2008-11-07 20:14:46
Swoimi czasami "próbowałem" przerobić skrypt ctf, na skrypt umożliwiający grę w trbie Objective. Niestety nie wyszło, a mapa stworzona do tego okazała się bezużyteczna. Ale trochę przy niej grzebałem, postanowiłem umieścić ją tutaj z trybem ctf. Niestety nie jest symetryczna ani nic w tym guście... ale doceńcie chęci  :-*
[Jak część zauważyła, było robione to z Alcatraz, ale myślę, że nic nie upodobniłem za bardzo]

<a href="http://odsiebie.com/pokaz/917914---aed5.html"; target="_blank">ctf_jail</a>

Level.png:

5
Gusanos modowanie / [MAP]Integro
2008-11-07 19:02:30
Dzisiaj rano, z racji dziwnych obrazów w mojej głowie, powstała ta mapa, z nudów zacząłem ją "bajerować". Level nie jest w pełni gotowy, bo jakby to powiedzieć, na ten temat obrazy w mojej głowie przestały się pojawiać :P

Wersja z DarkMode i bez:
Darkmode
Normal


Level.png:


6
Forum międzyklanowe. / Clanbase
2008-11-07 18:52:52
Jakiś czas temu, znalazłem na LL topic z propozycją takiego "Gusanos Clanbase", niestety coś dokopać się nie mogę, więc może tutaj ktoś napisze, czy jakieś kroki zostały podjęte? Zostało to zaakceptowane, ktoś nad tym pracuje? Ja uważam, że to całkiem dobry pomysł, zwłaszcza, że klanów coraz więcej, (to że zwykle 3 osoby w jednym, nie jest chyba tutaj ważne.)
7
Więc trochę wam go damy!

Widząc jako-tako kwitnące zainteresowanie w kierunku tworzenia map i modów, postanowiłem razem z klanem ułatwić nieco poszukiwanie odpowiednich tekstur, dźwięków oraz w bliskiej przyszłości gotowych skryptów oraz objektów.


http://www.box.net/shared/o691ksntjh#Tekstury

http://www.box.net/shared/0mjuxvu4c8#Dźwięki

http://www.box.net/shared/e0g0519gte#Objekty

http://www.box.net/shared/gyj4ba29b5#Sprity

http://www.box.net/shared/i2vafv17ym#Skrypty


Tutaj są aktualnie zamieszczone materiały.

Jeżeli ktokolwiek, chciałby nam pomóc i podzielić się swoimi znaleziskami, - wystarczy się zarejestrować na www.box.net, oraz wysłać maila podanego podczas rejestracji do mnie na PM, wtedy zostanie odesłany link Uploadera z możliwością wgrywania plików/usuwania itd.
Pozdro ;D


*chwilowe problemy, kilka linków do poszczególnych kategorii, w razie dalszych problemów z podglądem, powinna wystarczyć rejestracja. Bez potrzeby czekania na maila etc.
8
Gusanos modowanie / Skrypt (?)
2008-10-24 11:29:55
Staram się umieścić skrypty ctf, na swojej mapie lecz nijak mi to nie wychodzi. To znaczy wychodzi, ale działa to tylko dla hosta. Skrypty mam z map które działają na defaulcie, tak samo inni moderzy mówią, że skoro mi nie działa, to ja muszę coś źle robić. Ale ..... co? :| są 3 skrypty, wystarczy tylko zmienić współrzędne flag :(


map_dupa.lua

--scripting by Mauganra99

--Change the function name to "map_<mapname>.init()", leave rest untouched
--Change filename to map_<mapname>.lua

--for a map called 'flaggrab' this would be:
--function map_flaggrab.init()
--and
--map_flaggrab.lua

--simple, right?

--
function map_dupa.init()
ctf.init()
ctf.start()
    teleport.init()


--This loads the different objects. Every team needs a flag, base and trail.
--Just copy/paste the existing ones and change gravity etc. to your liking,
--but leave the script(....) stuff intact

flag_b = load_particle("flag_b.obj")
flag_r = load_particle("flag_r.obj")

base_b = load_particle("base_b.obj")
base_r = load_particle("base_r.obj")

trail_b = load_particle("trail_b.obj")
trail_r = load_particle("trail_r.obj")


--This loads the scoreboard sprites. Every team needs one.

score_b = sprites_load("score_b.bmp")
score_r = sprites_load("score_r.bmp")


--This actually creates the bases. Usage:

-- ctf.make_base(<flag object>, <base object>, <trail object>, <scoreboard sprite>, <team name>, <X position>, <Y position>, <Red>, <Green>, <Blue>)

--X and Y position refer to pixels on the map, and define where the bases are
--Red, green and blue aren't used yet, but will be later. Team name has to be surrounded by "

ctf.make_base(flag_b, base_b, trail_b, score_b, "BLUE", 251, 68, 0, 0, 255)
ctf.make_base(flag_r, base_r, trail_r, score_r, "RED", 184, 460, 255, 0, 0)


--The end.
end





[code]
ctf.lua
--No need to change anything in this file, unless you want to change hud layout and add more cool stuff :)



function ctf.init()


--INITIALIZE STUFF

function ctf.start()
print("CTF-LIB initializing")
nmax = -1
base = {}
flagobj = {}
flag = {}
stolen = {}
teamname = {}
trailobj = {}
score = {}
scoresprite = {}
r = {}
g = {}
b = {}
n = 0
end


--BASE THINKING





function ctf.base_reach(base, worm)
if AUTH then
local player = worm:get_player()
local basenumber = base:data().number
local playernumber = player:data().number

if playernumber == basenumber and player:data().gotflag ~= -1 and stolen[basenumber] == 0 then
  ctf.score(playernumber, player:data().gotflag, player)
end
end
end

function ctf.base_think(base)
local basenumber = base:data().number
if not flag[basenumber] then
local tempflag = flagobj[basenumber]:put(base:pos())
tempflag:data().number = basenumber
flag[basenumber] = tempflag
end
end


--FLAG THINKING

function ctf.flag_reach(flag, worm)
if AUTH then
local player = worm:get_player()
local flagnumber = flag:data().number
local playernumber = player:data().number
if not (flag:data().owner or playernumber == flagnumber) and player:data().gotflag == -1 then
  flag:data().owner = player
  stolen[flagnumber] = 1
  player:data().gotflag = flagnumber
  ctf.setflagowner(player, flagnumber)
end
if playernumber == flagnumber and stolen[flagnumber] == 1 and not flag:data().owner then
  ctf.return_flag(playernumber, player)
end
end
end

function ctf.flag_think(flag)
local owned
for player in game_players() do
if player == flag:data().owner then
  owned = 1
end
end
if not owned then
flag:data().owner = nil
end
if flag:data().owner then
flag:set_pos(flag:data().owner:worm():pos())
end
end



--SCORING

local Nscore = network_player_event("Nscore", function(self, player, data)
local playernumber = data:get_int()
local flagnumber = data:get_int()
ctf.score(playernumber, flagnumber, player)
end)

function ctf.score(playernumber, flagnumber, player)
score[playernumber] = score[playernumber] + 1

local tempflag = flag[flagnumber]
stolen[flagnumber] = 0
flag[flagnumber] = nil
tempflag:remove()

player:data().gotflag = -1
if AUTH then
local data = new_bitstream()
data:add_int(playernumber)
data:add_int(flagnumber)
Nscore:send(player, data)
end
end


--RETURN FLAG TO BASE (IE. REMOVE IT)

local Nreturn = network_player_event("Nreturn", function(self, player, data)
local flagnumber = data:get_int()
ctf.return_flag(flagnumber, player)
end)

function ctf.return_flag(flagnumber, player)
local tempflag = flag[flagnumber]
stolen[flagnumber] = 0
flag[flagnumber] = nil
tempflag:remove()
if AUTH then
local data = new_bitstream()
data:add_int(flagnumber)
Nreturn:send(player, data)
end
end

--DROP FLAG (DEATH ETC)

local Ndrop = network_player_event("Ndrop", function(self, player, data)
local x = data:get_int()
local y = data:get_int()
ctf.dropflag(player, x, y)
end)

function ctf.dropflag(player, x, y)
if player:data().gotflag ~= -1 then
flagnumber = player:data().gotflag
flag[flagnumber]:data().owner = nil
player:data().gotflag = -1
flag[flagnumber]:set_pos(x, y)
if AUTH then
  local data = new_bitstream()
  data:add_int(x)
  data:add_int(y)
  Ndrop:send(player, data)
end
end
end


--SET FLAG OWNER

local Nsetflagowner = network_player_event("Nsetflagowner", function(self, player, data)
local flagnumber = data:get_int()
flag[flagnumber]:data().owner = player
stolen[flagnumber] = 1
player:data().gotflag = flagnumber
end)

function ctf.setflagowner(player, flagnumber)
local data = new_bitstream()
data:add_int(flagnumber)
Nsetflagowner:send(player, data)
end

--SET FLAG POS

local Nsetflagpos = network_player_event("Nsetflagpos", function(self, player, data)
local flagnumber = data:get_int()
local x = data:get_int()
local y = data:get_int()
flag[flagnumber]:set_pos(x, y)
end)

function ctf.setflagpos(flagnumber, x, y)
local data = new_bitstream()
data:add_int(flagnumber)
data:add_int(x)
data:add_int(y)
Nsetflagpos:send(game_local_player(0), data)
end


--SET BASE POS

local Nsetbasepos = network_player_event("Nsetbasepos", function(self, player, data)
local basenumber = data:get_int()
local x = data:get_int()
local y = data:get_int()
base[basenumber]:set_pos(x, y)
end)

function ctf.setbasepos(basenumber, x, y)
local data = new_bitstream()
data:add_int(basenumber)
data:add_int(x)
data:add_int(y)
Nsetbasepos:send(game_local_player(0), data)
end

--SET SCORE

local Nsetscore = network_player_event("Nsetscore", function(self, player, data)
local basenumber = data:get_int()
local teamscore = data:get_int()
score[basenumber] = teamscore
end)

function ctf.setscore(teamnumber)
local data = new_bitstream()
data:add_int(teamnumber)
data:add_int(score[teamnumber])
Nsetscore:send(game_local_player(0), data)
end



--BASE MAKING

function ctf.make_base(object1, object2, object3, sprite1, teamnamestring, x, y, r, g, b)
nmax = nmax + 1
scoresprite[nmax] = sprite1
score[nmax] = 0
teamname[nmax] = teamnamestring
stolen[nmax] = 0

flagobj[nmax] = object1
base[nmax] = object2:put(x,y)
trailobj[nmax] = object3
base[nmax]:data().number = nmax
end


--INIT

function bindings.playerInit(player)
player:data().number = n
player:data().teamname = teamname[n]
player:data().trailobj = trailobj[n]
player:data().gotflag = -1
n = n + 1
if n > nmax then
n = 0
end
end


--WORM REMOVED

function bindings.wormDeath(worm)
if AUTH then
ctf.dropflag(worm:get_player(), worm:pos())
end
end

-- function bindings.wormRemoved(worm)
-- if AUTH then
-- dropflag(worm:get_player(), worm:pos())
-- end
-- end

--UPDATING FOR PLAYERS

local Nplayerupdate = network_player_event("Nplayerupdate", function(self, player, data)
local playernumber = data:get_int()
player:data().gotflag = data:get_int()
player:data().number = playernumber

player:data().teamname = teamname[playernumber]
player:data().trailobj = trailobj[playernumber]
end)

function bindings.playerNetworkInit(newb, connID)
if AUTH then
for player in game_players() do
local data = new_bitstream()
data:add_int(player:data().number)
data:add_int(player:data().gotflag)
Nplayerupdate:send(player, data)
end
for T = 0, nmax do
if flag[T]:data().owner then
  ctf.setflagowner(flag[T]:data().owner, T)
else
  ctf.setflagpos(T, flag[T]:pos())
end
  ctf.setbasepos(T, base[T]:pos())
  ctf.setscore(T)
end
end
end


--MAKE UGLY TRAIL

function bindings.playerUpdate(player)
if player:worm():get_health() > 0 then
player:data().trailobj:put(player:worm():pos())
end
end


--VIEWPORT ADDITIONS

function bindings.viewportRender(viewport, worm)
local bitmap = viewport:get_bitmap()
local player = worm:get_player()
local playernumber = player:data().number
if player:data().gotflag ~= -1 then
fonts.liero:render( bitmap, "YOU GOT THE FLAG, RETURN TO BASE", bitmap:w() / 2, 30, 255, 255, 0, Font.CenterH + Font.CenterV )
end
if stolen[playernumber] == 1 then
fonts.liero:render( bitmap, "THE ENEMY HAS YOUR FLAG, RETRIEVE IT", bitmap:w() / 2, 22, 255, 255, 0, Font.CenterH + Font.CenterV )
end
for T = 0, nmax do
scoresprite[T]:render(bitmap, 0, bitmap:w()-14, 20 + 8 * T)
fonts.liero:render( bitmap, score[T], bitmap:w() - 10, 20 + 8 * T, 255, 255, 255, Font.CenterH + Font.CenterV )
end
end

--RENDERING TEAM NAMES


function bindings.wormRender(x, y, worm, viewport, ownerPlayer)

local ownViewport = ( ownerPlayer == worm:get_player() )
local bitmap = viewport:get_bitmap()
if not ownViewport then
fonts.minifont:render( bitmap, teamname[worm:get_player():data().number], x, y - 15, 255, 255, 255, Font.Formatting + Font.CenterH )
--fonts.minifont:render( bitmap, worm:get_player():team(), x, y - 30, 0, 255, 0, Font.CenterH )
end
end

end

--TODO:
-- Add text messages
-- Team selection menu


No i tu gdzie jakikolwiek błąd jest chyba najmniej prawdopodobny :S


teleport.lua
function teleport.init()

       


      function teleport2(a, b)

              local worm = b:player():worm()
              worm:set_pos(208,505)
              worm:set_spd(0,0)             

end


      function teleport1(a, b)

              local worm = b:player():worm()
              worm:set_pos(331,2)
              worm:set_spd(0,0)             

end

      function teleport3(a, b)

              local worm = b:player():worm()
              worm:set_pos(52,15)
              worm:set_spd(0,0)             

end



     
end
[/code]
9
Gusanos modowanie / CTF
2008-10-21 11:12:21
Witam, czy istnieje jakiś skrypt ctf, który będzie działać na defaulcie? Większość skryptów nie działa poprawnie na podstawowym modzie. Czy ktoś mógłby powiedzieć z jakiej mapy mogę zerznąć działający? ;>