2020-09-21 14:53:42

Aktualności:

Znasz angielski i wiesz co to irc? To idź na: irc.fragzone.se channel #liero


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Express

1
Mistrzostwa i spotkania / 3-miasto
2006-12-08 12:47:20
Hmmm... nie popisałem się.
Byłem dwa popołudnia w Łodzi i nie miałem nic do roboty, tyle, że byłem nieprzytomny po kilkutygodniowym maratonie w robocie.
A można było zagrać z np. jerrakiem? :)

Więc tak zawczasu pytam, bo w styczniu cztery, albo pięć dni będę w trójmieście - czy ktoś z "tam-obecnych" byłby chętny? Bez bicia przyznaję, że nie pamiętam, kiedy ostatnio grałem...
2
Gusanos / Eksplozje i piach
2006-01-07 16:41:21
Wreszcie przypiąłem się do sieci w domu, ściągnąłem g i potestowałem.

Jeszcze nie miałem okazji w sieci, na raie po prostu polatałem i postrzelałem.

Czy to, że np. pocisk larpy (albo cała blarpa w pro) nie niszczy piachu to jest zamierzone, czy to braki g?
To samo dotyczy wielu broni (testowane na 2xkross prosto z instalki) w szczególności z pro.
Może to tylko zwalona mapka?
[przyznaję bez bicia - w G nie wiem nawet jak zrobić mapkę, więc nie potrafię szybko ocenić. Może teraz majac dostęp do netu trochę więcej znajdę czasu na robaki]

Acha: zagraliśmy wczoraj z vugie w Wurmzy. Trochę przcinało (nie wiem dlaczego), choć bez desynchro. Ale ogólnie W! nadal mi się bardziej podobają od G. To takie subiektywne wrażenie.
3
Klony Liero / Bankiz - ???
2005-04-29 03:45:26
http://www.bankiz.org/ -widział to ktoś?

Niestety tu, w pracy, program się wysypuje, więc nie mogę teraz obejrzeć. Screeny ładne, ale to wszystko co wiem :)
4
Klony Liero / Wurmz! - Testowanie
2003-05-10 13:34:28
Co nam się z Vugiem rzuciło w oczy:
- Przydałoby się, żeby po zabiciu robaka kamera nie odjeżdżała od razu - niech można będzie popatrzeć na swoje flaki przynajmniej przez pół sekundy
- odpaliłem (nawet przed chwilą) grę z teamplay i tylko jedną drużyną - bez sensu, ale da się włączyć. Gra kończy się po pierwszej śmierci. Albo niech się nie da tak zacząć, albo niech gra trwa, aż zginą wszystkie robaki z jednej drużyny (jedynej). Przy czym sens ma tylko to pierwsze rozwiązanie
- split: dobrze by było, żeby dało się podłączyć bota (albo i gracza z sieci) pod któryś z ekranów. Albo może wstawić to jako opcję - np. serwer na to pozwala albo nie
- W standardowych ustawieniach robal za bardzo się ślizga - np. po wylądowaniu na ziemi jeżeli ma prędkość poziomą. Niby to nie sam engine, ale friction powoduje spowolnienie w ogóle, a więc nie o to chodzi.
5
Klony Liero / Wurmz! - Propozycje
2003-05-06 21:51:49
Mam nadzieję, że się z tego nie zrobi wishlist, najwyżej temat zostanie zamknięty.
Ale nie będę takich rzeczy pisał w komentarzach do newsów.

1) To o czym pisał vugie.
Wsumie możnaby stworzyć wirtualny obrazek, 1 bajt na pixel (albo mniej, w sumie nie trzeba aż tyle kierunków), a w tym bajcie kierunek kąt normalnej dla danego punktu. w momencie zderzenia pobierana jest ta wartość i kąt jest odpowiednio zmieniany.

W tym celu trzebaby najpierw stworzyć mapkę pixeli odbijających i nieodbijających - to akurat jest banalne. Tylko właśnie zastanawiam się jak zwektoryzować taką zerojedynkową mapę i nic mi do głowy rozsądnego nie przychodzi. Na pewno da się to zrobić, oczywiście ze skończoną dokładnością, ale nie wiem jak.
W razie zniszczenia terenu sprawa jest znacznie łatwiejsza, bo można obliczyć normalne dla każdego punktu "dziury" (w dowolnym momencie przed grą i tam gdzie "dziura" trafia w teren odbijający broń i zniszczalny, tam zmienić kąt wektora.

Oczywiście możnaby też zrobić taki "obrazek" na etapie tworzenia mapy, ale będzie to chyba tak samo skomplikowane, a bardziej błędogenne.

2) Czy docelowo ma pozostać launcher?
Proponowałbym jednak włączenie jego funkcji do samego programu. Jakoś tak ...spójniej by to wyglądało.
6
Programowanie / cpp i windows
2002-12-16 22:49:24
Używam visual studio 6.0, rzeźbię w API bez żadnych dodatków.
Pojawił mi się problem. Tworzę sobie kontrolki w oknie głównym (nie w dialogu), potem w miarę potrzeby je przesuwam instrukcją MoveWindow();
I wszystko działa z wyjątkiem list wyboru ("listbox"). Użycie MoveWindow() powoduje zapętlenie programu - nawet nie wiem w jaki sposób.
Wie ktoś jak temu zaradzić?
7
Takie coś mi się narzuciło (nie po raz pierwszy):

Sporo jest na forum postów w których można znaleźć potworki językowe w stylu "pierd*lić".
No i po co? Przecież jak zobaczę taki napis to i tak wiem o co chodziło autorowi, nie wiem po co ta gwiazdka. To miałoby sens tylko przy automacie do cenzury (:)) - wiem , że w YaBB jest coś takiego, ale nie wiem jak działa.
W regulaminie jest napisane, że na forum nie wolno kląć. No to nie klnijmy. Ale udawanie, że się nie klnie to jest hipokryzja i tyle.
Pozostaje jeszcze otwarte łamanie regulaminu.

Rozumiem sytuację, kiedy np. Patrys po raz 91726396213 tłumaczy, że nie będzie w Wurmz!owych levelach animowanych gifów itd. itp. Ale w większości sytuacji przekleństwa są nieuzasadnione.

Zaraz usłyszę, że się czepiam - ja nie jestem żadnym purystą językowym, też czasem przeklinam (w 'afekcie':)),  uważam po prostu, że język polski jest na tyle bogaty, że każde przekleństwo można zastąpić słowem jak najbardziej cenzuralnym (chociaż daje się niestety zauważyć tendencja odwrotna).

-------------------

A teraz mam ochotę napisać drugie tyle o błędach. Jak ktoś ma problemy z ortografią to niech pisze w Wordzie z poprawą pisowni, albo niech używa słownika. Niektórych postów nie da się czytać.

-------------------

i wystarczy.