2021-09-23 16:21:05

Aktualności:

Podczas rejestracji niezbędny jest działający email!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - mark

1
Klony Liero / Re:Wurmz! - mapy
2002-07-13 22:12:38
Witam, nie pokazywałem jeszcze swoich map, ponieważ nie mogą równać sie z tymi, które już zagościły. Jednak, bardzo przeszkadzało mi, że moja ulubiona mapa CATHODE, jest w starej wersji na serwerach, więc zrobiłem malutki update.

Wersja poprawiona, oto ona cat-hode

Prosze o uwagi.
2
Klony Liero / Re:Wurmz! - mapy
2002-06-17 12:57:13
ja bym nie czekał i już robił taką fajną mapkę...
3
Klony Liero / Re:WURMZ! - News
2002-06-15 22:36:53
Nowa wersja 57b z poprawionymi drobnymi błędami. A także dedicated Server dla Linux'a i Nowy dla windy.
4
Klony Liero / Re:Wurmz! - mapy
2002-05-23 22:06:46
Zgadzam się z natas'em i przyznaje mu rację. PNG zupełnie nie jest potrzebny w grze, BMP są bardziej nadające się do kompresjii i łatwiejsze w obróbce, pozatym wiele programów graficznych nie obsługuje PNG, a BMP obsługuje każdy, nawet Windowsowski PAINT.
5
Klony Liero / Re:WURMZ! - News
2002-05-16 09:34:14
słuchajcie wszyscy, Wurmz! w wersji 53 już się pojawił, zapraszam do testowania
-----------------------------------------------------
Jest nowa Alpha 53b  zapraszam do ściągania !
-------------------------------------------------

nowy bajer na stronie Wurmz!'a  "OFFLINE CONFIG UTILITY" zapraszam
____________

przypomnij mi, kiedy ja cie zatrudnilem? ostatnio nie moge nawet newsa puscic o swojej wlasnej stronie, bo ktos inny mnie ubiega :)
I robisz triple posty, grrrrr
6
Klony Liero / Re:Wurmz! - development
2002-05-15 11:38:28
słychajcie wszyscy, Wurmz! w wersji 53 już się pojawił, zapraszam do testowania ;)
7
Patys, długo do tego dochodziłem ale jednak działa  :) , zrobiłem to w ten sposób, że przydzieliłem komputerom IP (tak..., tak... da sie  :P ) a potem uruchomilem polaczenie i wszystko poszło ok :)
8
wszyscy chętni słuchajcie!, przez LPT i COM'a da się grać w Wurmz!.  Grywam już od paru tygodni i wszystko jest wporzo. Śmiga jak po maśle w letni dzień i jest cool  8)
9
Klony Liero / Re:Wurmz! - mapy
2002-05-06 17:00:48
mapki są wporzo, a strona to już wogóle(moje ulubione kolorki[szary, brązowy, sregrny])jeśli chodzi o dzial extras, to narazie duzo nie ma.... a szkoda...
10
wedlug mnie nie potrzeba menu, aby uruchomic swoj profil, wiec dlatego proponuje uruchomienie go z linii komend np. Wurmz!.exe +patys.cfg
11
sorry, ze do nie tego topicu sie dopisuje ale mam pytanie dla Patysa:
Czy masz zamiar zrobic cos takiego jak konfigi dla poszczegolnych graczy(tak jak w quake2) ze np. ktos wpisze Wurmz!.exe +exec mark.cfg - ulatwi toi graczom grajacym w kafejkach i w budzie gdzie 100-ki ludzi ma inne ustawienia i bez przerwy zmienia je w Player.cfg