Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Jerac

31
Gusanos aktualności / Re: Mamy serwer
2008-08-22 17:11:21
Widać za dużo Guth dostałeś w dupę na krosach. Sprawdzają się w leiropor i tutaj też się sprawdzają. "Każdy wie"? Akurat... A że nieco inne od utartego schematu pokoleniowych map? I dobrze, bo ile można...

(i weź pomaluj co masz pomalować ;p)
32
Gusanos aktualności / Re: Mamy serwer
2008-08-21 22:00:03
Memory, 2xkross, Izbla, Cathode, Fallout - to też są dobre mapy... 
34
Gusanos modowanie / Re: [Map] Wocorp
2008-08-21 16:11:59
A gdzie trawka pomiędzy którą się wpada i z której wyleźć nie można?

Poza tym - Fuszera, gejmplej zerowy - mapa jest za duża, a korytarze w krowie za ciasne. Nie ma bunnyhopow, ciężko cokolwiek sensownego zrobić. Dno.
35
Buahah :D Czyli napisanie całej detekcji kolizji od nowa + sync tego...

Shivek, duuużo piwa musiałbyś dać wszowi żeby to zrobił... :D
36
Wesz, ale jak chcesz suwać viewportem? Robaka chcesz do rakiety przykleić a w miejscu gdzie stał ustawić obiekt ktory będzie wyłapywać pociski?
37
Gusanos modowanie / Re: [Map]Ctf_COW
2008-08-20 18:38:58
Aha, czyli jeśli się krowę odwróci na plecy to z dupy poleci mleko? Trzeba to sprawdzić... ma ktoś krowę? :D
38
Gusanos modowanie / Re: [Map]Ctf_COW
2008-08-19 09:59:19
No wiesz, taka profesjonalna, gucia mapa nie będzie działać na prostackim, nudnym defie.

Guth, zamiast się opier*alać, zrobiłbyś coś ze skillem, bo o ile hewi, emo i jeszcze parę innych roxa to ta jedna ssa ;p
39
Gusanos modowanie / Re: [Map]Ctf_COW
2008-08-17 20:48:02
Raz ten żart był śmieszny. Drugi raz nudził. Za trzecim sux ;p
40
Gusanos modowanie / Re: [Map]666xWheels
2008-08-17 20:44:52
Mogłeś je chociaż ponumerować :D

Z tego można by zrobić śmiszny tryb 2v2 - która para pierwsza się znajdzie wygrywa :D
41
Guth, cokolwiek ktokolwiek by zrobił marudzisz. Pokaż nam jak to się robi.

Mi nie przeszkadzały ani ostre kanty (asdf?), ani odcień (asdf2?), ani czcionka (ba, nawet pasowała)... ale do pozycji robala się przyczepię. Ale tylko do tego.
42
Gusanos modowanie / Re: [MOD] Techmod
2008-08-09 11:01:35
CytatCo takiego złego w sync dla broni szybko strzelnych, przecież tylko polepszy ich sytuacje, nie dość że zostaną wystrzelone u wszystkich w tej samej pozycji na mapie to też z tą samą prędkością i kątem nachylenia(kiedy to kąt jest losowany z jakiegoś przedziału ma to duże znaczenie), a więc same plusy tylko.

Zapominasz tylko że co strzał przez neta wędrują pakiety od klienta do hosta a potem od hosta do każdego z klientów. Nie tylko tworzysz lagi ale też ryzykujesz niedochodzenie pakietów. Już autocannon w promodzie jest ryzykowny, przy 4 graczach i pingu wyższym niż 100 zdarzają się problemy.
43
Cmons: Jak widzisz jest alternatywa dla tworzenia piosenek.

Blacu, pomysł masz dobry, ale z płaceniem SMS jest pewien drobny problem: do odbiorcy trafia marne 20% kwoty wysłanej smsem, po odliczeniu podatków... czyli 20 groszy... lepiej przelew zrobić.
44
Odnoszę wrażenie że to coś jak próba pochwalenia się modem do liero na forum rubika. A jeśli raz jeszcze usłyszę o czymś odgrywającym się przy wchodzeniu na stronę...

Mam propozycję: zamiast gadać o tym tutaj, co z definicji było skazane na porażkę, zróbcie coś i pokażcie. Bo teraz stawiacie focha za to że nie umiecie przewidzieć reakcji.
45
Gusanos modowanie / Re: [MAP] ctf_bases
2008-07-28 16:11:59
Twierdzisz że jeśli gra 3v3 to ciasnota jest mniejsza niż przy grze powiedzmy 2v2?