2020-02-19 21:43:09

Aktualności:

Kasowane są wszystkie wiadomości nie stosujące się do regulaminu Forum


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Express

1
Mistrzostwa i spotkania / 3-miasto
2006-12-08 12:47:20
Hmmm... nie popisałem się.
Byłem dwa popołudnia w Łodzi i nie miałem nic do roboty, tyle, że byłem nieprzytomny po kilkutygodniowym maratonie w robocie.
A można było zagrać z np. jerrakiem? :)

Więc tak zawczasu pytam, bo w styczniu cztery, albo pięć dni będę w trójmieście - czy ktoś z "tam-obecnych" byłby chętny? Bez bicia przyznaję, że nie pamiętam, kiedy ostatnio grałem...
2
Gusanos / Eksplozje i piach
2006-01-07 16:41:21
Wreszcie przypiąłem się do sieci w domu, ściągnąłem g i potestowałem.

Jeszcze nie miałem okazji w sieci, na raie po prostu polatałem i postrzelałem.

Czy to, że np. pocisk larpy (albo cała blarpa w pro) nie niszczy piachu to jest zamierzone, czy to braki g?
To samo dotyczy wielu broni (testowane na 2xkross prosto z instalki) w szczególności z pro.
Może to tylko zwalona mapka?
[przyznaję bez bicia - w G nie wiem nawet jak zrobić mapkę, więc nie potrafię szybko ocenić. Może teraz majac dostęp do netu trochę więcej znajdę czasu na robaki]

Acha: zagraliśmy wczoraj z vugie w Wurmzy. Trochę przcinało (nie wiem dlaczego), choć bez desynchro. Ale ogólnie W! nadal mi się bardziej podobają od G. To takie subiektywne wrażenie.
3
Klony Liero / Bankiz - ???
2005-04-29 03:45:26
http://www.bankiz.org/ -widział to ktoś?

Niestety tu, w pracy, program się wysypuje, więc nie mogę teraz obejrzeć. Screeny ładne, ale to wszystko co wiem :)
4
Klony Liero / Wurmz! - Testowanie
2003-05-10 13:34:28
Co nam się z Vugiem rzuciło w oczy:
- Przydałoby się, żeby po zabiciu robaka kamera nie odjeżdżała od razu - niech można będzie popatrzeć na swoje flaki przynajmniej przez pół sekundy
- odpaliłem (nawet przed chwilą) grę z teamplay i tylko jedną drużyną - bez sensu, ale da się włączyć. Gra kończy się po pierwszej śmierci. Albo niech się nie da tak zacząć, albo niech gra trwa, aż zginą wszystkie robaki z jednej drużyny (jedynej). Przy czym sens ma tylko to pierwsze rozwiązanie
- split: dobrze by było, żeby dało się podłączyć bota (albo i gracza z sieci) pod któryś z ekranów. Albo może wstawić to jako opcję - np. serwer na to pozwala albo nie
- W standardowych ustawieniach robal za bardzo się ślizga - np. po wylądowaniu na ziemi jeżeli ma prędkość poziomą. Niby to nie sam engine, ale friction powoduje spowolnienie w ogóle, a więc nie o to chodzi.
5
Klony Liero / Wurmz! - Propozycje
2003-05-06 21:51:49
Mam nadzieję, że się z tego nie zrobi wishlist, najwyżej temat zostanie zamknięty.
Ale nie będę takich rzeczy pisał w komentarzach do newsów.

1) To o czym pisał vugie.
Wsumie możnaby stworzyć wirtualny obrazek, 1 bajt na pixel (albo mniej, w sumie nie trzeba aż tyle kierunków), a w tym bajcie kierunek kąt normalnej dla danego punktu. w momencie zderzenia pobierana jest ta wartość i kąt jest odpowiednio zmieniany.

W tym celu trzebaby najpierw stworzyć mapkę pixeli odbijających i nieodbijających - to akurat jest banalne. Tylko właśnie zastanawiam się jak zwektoryzować taką zerojedynkową mapę i nic mi do głowy rozsądnego nie przychodzi. Na pewno da się to zrobić, oczywiście ze skończoną dokładnością, ale nie wiem jak.
W razie zniszczenia terenu sprawa jest znacznie łatwiejsza, bo można obliczyć normalne dla każdego punktu "dziury" (w dowolnym momencie przed grą i tam gdzie "dziura" trafia w teren odbijający broń i zniszczalny, tam zmienić kąt wektora.

Oczywiście możnaby też zrobić taki "obrazek" na etapie tworzenia mapy, ale będzie to chyba tak samo skomplikowane, a bardziej błędogenne.

2) Czy docelowo ma pozostać launcher?
Proponowałbym jednak włączenie jego funkcji do samego programu. Jakoś tak ...spójniej by to wyglądało.
6
Programowanie / cpp i windows
2002-12-16 22:49:24
Używam visual studio 6.0, rzeźbię w API bez żadnych dodatków.
Pojawił mi się problem. Tworzę sobie kontrolki w oknie głównym (nie w dialogu), potem w miarę potrzeby je przesuwam instrukcją MoveWindow();
I wszystko działa z wyjątkiem list wyboru ("listbox"). Użycie MoveWindow() powoduje zapętlenie programu - nawet nie wiem w jaki sposób.
Wie ktoś jak temu zaradzić?
7
Takie coś mi się narzuciło (nie po raz pierwszy):

Sporo jest na forum postów w których można znaleźć potworki językowe w stylu "pierd*lić".
No i po co? Przecież jak zobaczę taki napis to i tak wiem o co chodziło autorowi, nie wiem po co ta gwiazdka. To miałoby sens tylko przy automacie do cenzury (:)) - wiem , że w YaBB jest coś takiego, ale nie wiem jak działa.
W regulaminie jest napisane, że na forum nie wolno kląć. No to nie klnijmy. Ale udawanie, że się nie klnie to jest hipokryzja i tyle.
Pozostaje jeszcze otwarte łamanie regulaminu.

Rozumiem sytuację, kiedy np. Patrys po raz 91726396213 tłumaczy, że nie będzie w Wurmz!owych levelach animowanych gifów itd. itp. Ale w większości sytuacji przekleństwa są nieuzasadnione.

Zaraz usłyszę, że się czepiam - ja nie jestem żadnym purystą językowym, też czasem przeklinam (w 'afekcie':)),  uważam po prostu, że język polski jest na tyle bogaty, że każde przekleństwo można zastąpić słowem jak najbardziej cenzuralnym (chociaż daje się niestety zauważyć tendencja odwrotna).

-------------------

A teraz mam ochotę napisać drugie tyle o błędach. Jak ktoś ma problemy z ortografią to niech pisze w Wordzie z poprawą pisowni, albo niech używa słownika. Niektórych postów nie da się czytać.

-------------------

i wystarczy.