Symfonia C++ Standard

Zaczęty przez Krzys004, 2005-12-11 18:39:44

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Krzys004

2005-12-11 18:39:44 Ostatnia edycja: 2006-01-05 19:00:23 by Krzys004
Ja do c++ polecam książkę p.t. "Symfonia C++ Standard". Ma gdzieś ponad 1259 stron, w jednym tomie jest napisana. Mam ją i bardzo mi się podoba. Po prostu jest suppppeerr! Polecam wszystkim :D.         Tu to można kupić ;).

[edit]-by ChanibaL- zmieniłem tytuł na czytelniejszy[/edit]
No to jazda !!!

Kuraj

2005-12-11 19:26:52 #1 Ostatnia edycja: 2005-12-11 19:33:36 by Skurek
Nie masz co robić i zakładasz nowe tematy, czy ktoś przeniósł offtopic?

Znacie może jakieś kursy (mam na myśli KURSY, lub poradniki, a nie spisy poleceń) do C~? Nigdy w tym nie pisałem, a dużo dobrego się nasłyszałem o tym języku. No i mam skądś na DVD Visual Studio cośtam, szkoda byłoby tego nie wykorzystać. ;)

BTW. Standard, a nie standart.

@Down: Może jakieś darmowe, niekoniecznie profesjonalne? Jestem kompletnym laikiem, więc jakimś .pdfem z ładnie wytłumaczonymi podstawami nie pogardzę. :)

Combaine

Wspomniana przez Krzys004'a 'Symfonia' jest właśnie bardzo dobrym kursem/poradnikiem do nauki c++. Sam z nią zaczynałem ;).

ChanibaL

Ej, symfonia standard, to to nowe, tegoroczne wydanie?
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1

Combaine

Najwyraźniej tak. I chyba jest w jednym spasłym tomisku, a nie w trzech.

ChanibaL

Duże różnice są?
Pasja c++ nie jest w tym komplecie?

Zresztą i tak muszę zobaczyć sam...

[VT].:nomind:.

Jesli kumasz po angielsku to znajomy gej polecił mi http://seangreasley.com/, polecam  :-*.
.: [VT] no!mind :.    ::The High Council Of Steven,  Vermis Templari Liero Clan ::
Disco per Spiritum Sanctum: sum homeopate. Haec veritas est. Hihi crede et mendum in aeternitate viva zwei [ruf mich an!!]

Krzys004

Co proponujecie przeczytać po Symfoni C++ & Pasji C++ na dalszą naukę ::)
No to jazda !!!

ChanibaL