Lua

Zaczęty przez Combaine, 2006-02-11 20:16:29

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wesz

Oj, czepiasz się :) Co do bezużyteczności kłóciłbym się, gdyby nie liczyć netpleja to działa w 100% tak jak quakowy system, armor chroni w 50% życie a heavy armor w 100%. Zobaczymy kto będzie fajniejszy jak zsyncuje to :devilish:

Jerac

Bo widzisz, to działa tak:

NAJPIERW myśli się o syncowaniu, a potem pisze skrypt. Bo nie każdy da się zsyncować, ba, większości się po prostu nie da. Więc nawet jak już dojdziesz do tego jak syncać, to i tak będziesz musial napisać to od nowa i tak.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

Wesz

Skoro system amunicji dało się zsyncować to i to też się da. I tu nie zaprzeczysz.

Jerac

Oczywiście. Tylko że żeby to zsyncować, będziesz musiał przystosować skrypt do syncowania = napisać od nowa. System amunicji od początku był przemyślany pod względem syncania.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

ChanibaL

No może nie od początku, bo syncowanie przyszło z drugą wersją z tego co pamiętam.
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1

Tomcio

Jak ograniczyć kąt strzelania broni? Tzn by broń strzelała tylko pod określonym kątem.

Combaine

Jak zbindać guzik, żeby przy wduszeniu zaczynał grać dźwięk, a przy puszczeniu przestawał?

Wesz

2006-07-02 21:13:17 #37 Ostatnia edycja: 2006-07-10 11:11:15 by Greybrow
Trzeba najpierw utworzyć akcję która robak będzie mógł sobie przypisać: skorzystamy z console_register_control("komenda", function(player, state)

Pod spodem umiescimy co trzeba, i będzie grało, no i trzeba to jeszcze zsyncować. Po ukończeniu wszystkich tych czynności pojawią się dwie nowe komendy, +p0_komenda i +p1_komenda, no i wystarczy tylko bindnąć sobie.

silverman

ja potrzebuje pomocy w zrobieniu zniszczalnej kamizelki kuloodpornej i helmu.cos takiego kazdy robal przy respawnie dostawal.ale sam nie umiem tego zrobic a takze wklejac skryptow nie umiem.probowalem wkleic skrypt ktory ktos podal.i nie wyszlo mi prosze pomozcie

Wesz

Tzn chcesz żeby robak miał normalne życie i zbroje?

silverman

taa takie cos co jest nalozone na robaczka i bierze na siebie pociski nie przepuszcza ich a jak sie rozwali to dopiero bedzie mozna zranic robaka w to miejsce

a i jeszcze chcialbym aby ktos mi pokazal jak ten skrypt mam wkleic itp. itd

Wesz

Do tego nawet lua nie trzeba, w samym omfg scripcie mozna zrobić, nalezy stworzyć obiekt o przykładowym kodzie:
col_layer=4
health=100 #ilość życia jaką posiadać będzie zbroja
sprite=zbroja.png #obrazek zbroi, najlepiej porobic takie kulki jak w thunderfirscie z jeracowego wh

on death()
remove()

Obiekt zapisujemy w katalogu objects/ pod przykładową nazwą zbroja.obj, następnie do KAŻDEGO pliku *.wpn należy dodać linijki:

on timer(0,0,1)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,0,8)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,45,8)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,-45,8)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,30,8)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,-30,8)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,15,8)
shoot_particles ( zbroja.obj,1,0,0,0,0,0,-15,8)

Dzięki tej linijce robak po każdej śmierci będzie miał nową zbroję.
Teraz pozostaje w pociskach które zadają damage robakowi dodać:
on detect_range(x,y,[4]) # za x i y wstaw odpowiednie liczby
damage(x) # za x wstaw liczbe jaka ma zostać odjęta od życia zbroi
remove()


To wszystko, jak widać omfg script też jest powerfulny ;)

silverman

ta "Zbroja" jaka mi dales nie dziala jak robak sie pojawia to ona sie pojawia i wisi w powietrzu
a ma byc zniszczalna i PRZY ROBAKU ok?
albo cos mi nie dziala:D

kamil077

Zrobiłem osłone typu shield z doom'a ale jak zrobić by znikała razem ze śmiercią robaka a nie zostawał?

Wesz

Zapodaj kawałkiem kodu który strzela zbroją i kawałkiem kodu obiektu zbroi.