bomba c4 zdalnie detonowana

Zaczęty przez silverman, 2006-02-18 19:57:04

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silverman

potrafilby ktos zrobic taki skrypt(o ile to wogle mozliwe)aby na przycisniecie klawisza strzalu puszczalo by sie bombe c4 a przy puszczeniu klawisza wybuchala by ona?
z gory dzieki

Tomcio

Chyba zły dział...

Powinno być w dziale Gusanos.

Jerac

Zrobione.

Silverman, wiem chyba jak zrobić taką która działa tak:
-strzelasz raz, wylatuje bomba;
-strzelasz drugi - bomba wybucha, ale nie strzelasz nową.
Może tak być?
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

silverman

jasne ze moze byc.wielkie dzieki

Jerac

2006-02-18 21:09:29 #4 Ostatnia edycja: 2006-02-18 21:23:05 by Jerac
Ok to działa na 100%.

pre_bomb.obj
col_layer = 3
invisible=1

on timer(5)
shoot_particles(bomb.obj,1,0,0,1)
remove()

on death()
remove()

on detect_range(999999,1,[2])
damage(100)


bomb.obj
col_layer = 2
<tutaj grafika bomby, grawitacja, itd>

on detect_range(999999,1,[3])
damage(50)

on death()
<tutaj to co bomba ma robić>
shoot_particles ( bomb_killer.obj,1,0 )
remove()


bomb_killer.obj
invisible = 1

on detect_range(999999,1,[3])
damage(50)
remove()

on timer(1)
remove()


W pliku .wpn strzelamy obiektem pre_bomb.obj, z żądaną prędkością. Resztą zajmie się kod.

UWAGA: Detonator będzie działać dla wszystkich graczy naraz. Jeśli cię to nie satysfakcjonuje, to pomyślę o skrypcie do tego, ale jeśli nie, to masz praktycznie wszystko gotowe.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

silverman

2006-02-18 21:24:31 #5 Ostatnia edycja: 2006-02-18 21:35:53 by silverman
nie dziala :( sprawdz moze cos zle napisales.

EDIT:juz dziala dzieki:D

jest jedna zecz gdy chce zdetonowac bombe i zdetonuje to pojawia sie kolejna.

Jerac

Hm to co jest w code jest na 100% dobrze.... tylko musisz pousuwać <te części> i zastąpić je tym co trzeba. Pozatym zmieniałem posta co najmniej parę razy, więc jak wziąłeś wersję sprzed 22.23 to nie miało prawa działać :D
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

InOsAK

witam w gusanos nie jestem orłem i mam pytanie - jak zainstalować tą broń? brakuje pliku wpn  :-\
Jestem gotowy pomóc w każdej sprawie! (...jeśli oczywiście Google padnie)

Jerac

No, trzeba sobie .wpn dopisać :D

bomb.wpn
Cytat
name = BOMB
reload_time = 200
sync_shot = true
sync_reload = false

on primary_shoot()
delay_fire(100)
use_ammo(1)
shoot_particles ( pre_bomb.obj , 1 , 1, distance_offs = 9 )

A... no i w obiektach musisz pousuwać te nawiasy trójkątne <> i wstawić tam grafikę, eksplozje itd - to co ja tam napisałem to tylko szkielet broni.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

InOsAK

no dobra wszystko niby działa ale gdy "wyrzucam" bombę, to leci w niezidentyfikowanym kierunku... a nie tam gdzie "pokazuje" robakiem :-\
Jestem gotowy pomóc w każdej sprawie! (...jeśli oczywiście Google padnie)

Wesz

Hmm... w pliku wpn zamiast
Cytatshoot_particles ( pre_bomb.obj , 1 , 1, distance_offs = 9 )
wklep
Cytatshoot_particles ( pre_bomb.obj , 1 , 1, 0, 0, 0, 0, 0, 9)

InOsAK

dzięki wielkie - działa  ;D
Jestem gotowy pomóc w każdej sprawie! (...jeśli oczywiście Google padnie)

Jerac

Fakt, zapomniałem że defaultowe distribution to 360 :D
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

InOsAK

pokombinowałem i wyszło mi cos takiego:
<robal_niebieski> <strzela> http://files.inos.int.pl/pub3/noob_jestem.zip

i teraz nie wiem jak zwiekszyć "pole" zniszczeń...  :thinking: siłę zresztą też

manuala z gusanos.sf.net poczytałem i nic  :-\

proszę o pomoc....... <apteczka>
Jestem gotowy pomóc w każdej sprawie! (...jeśli oczywiście Google padnie)

kamil077

2006-04-04 11:50:38 #14 Ostatnia edycja: 2006-09-19 17:29:50 by kamil077
poszukaj gdzieś w plikach .obj czegoś takiego: damage(100) i push(1) (czy coś takiego i to pierwsze to życie a drugie siła "odpychania")

no n0..... j4 t3sh n0Ob'e|\/| Je5t3m  <robal_bialy> <robal_szary> <robal_czarny>