2020-01-26 02:50:31

Aktualności:

więc koniecznie przeczytaj regulamin (link pod guzikiem "Pomoc" powyżej)


Liero Vietnam BETA

Zaczęty przez /LOTH/, 2006-02-23 20:51:50

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

/LOTH/

Here u are, jak to mówią, macie konwersję liero na vietnamowskie realia.
Choć niezbyt realistyczną....sprawdzcie M72 LAW i Napalm...proszę o opinie :]
http://rapidshare.de/files/13969291/LieroVietnamBeta_1.4_L.exe.html
Notka: jesli nie instalujecie w folderze innym niż domyslny, launcher nie będzie działał - musicie odpalić ręcznie liero.exe....
Jeśli macie xp-ka to w lini komed dodajcie na koncu "/n"
czyli np. "C:/Liero/lierovietnam/liero.exe /n"

Tomcio

Napalm działa bardzo dobrze, strasznie denerwuje przeciwnika, powoli go przypiekając. Graficznie też nieźle.
M72 law jest zdecydowanie za mocny, w porównaniu z kalashnikowem, czy dragunovem. Tylko dlaczego shotgun odpycha do przodu?
Ale nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy! Ta broń wyjątkowo mi się podoba.

btw. LOTH, a może porzucisz konwertowanie liero, a zaczniesz modować Gusanos? Moze więcej pracy, ale za to jakie możliwości i wspaniałe efekty!
Make mod, not war!

ChanibaL

No nie wiem czy więcej pracy, przy najłatwiejszych broniach może, ale jesli chcesz coś bardziej zaawansowanego to w liero masz albo bardzo trudno haczyć albo poprostu niemożliwe, a w gusanos dalej łatwo...

Jeśli potrzebujesz pomórz w liero->gusanos to męcz albo przejrzyj Re: Liero to Gusanos unit converter.
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://[email]ChanibaL@jabberpl.org[/email]

Jerac

Aczkolwiek, proponuję zaniechać konwersji z Liero na Gusanos. Lepiej robić od razu pod Gusanos, gdyż konwertowanie jest niesamowicie żmudne.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

/LOTH/

2006-02-24 15:38:22 #4 Ostatnia edycja: 2006-02-24 17:37:53 by /LOTH/
Dzięks za pochwały - robiłem to, robiłem i rok temu przestałem...ta instalka to jedyne co ocalało po 2 formatach...u kumpla była. Coś się popieprzyło i nie moge edytować teraz M8 bo się wszystko sypie...w ogole dopiero wczoraj zassałem Gusanos no i powracam na scenę liero....(co do edycji, sciagnałem zwykłe PRO i przenoszę wszystko z tej versji vietnam...i wtedy poprawki wprowadzę - wyważenie broni itd...dzisiaj jeszcze wrzucę mappacka (ok 15 mapek ktore powstały w róznych fazach produkcji)..to tyle.

A gusanos w weekend obl00kam.

Co do Bazooki/LAW72... jesli chodzi o to ze zabija jednym strzałem to tak ma byc - po prostu reszta broni była robiona z hitorycznymi realiami, a teraz musimy je dostosowac do rozgrywki - zeby byly grywalnie. (jak grałem z BSX-em, kumplem, to rozrywka była bardzo "latana" i głownie to sie z Bazook w locie trafialiśmy...) (ogónie mod potrzebuje wieeeeeeeelu poprawek)

Co do napalmu - pracowałem 3 dni zeby taki efekt osiągnąć (to mój pierwszy mod).
Jeśli chcecie to powłączajcie sobie w armory te wszystkie none....parę z nich jest b.niewyważonych (tzn zabójcze...). I sprawdzice Snowy Winter, taki mały lol :]


__________________
Kolejny edit....


Dzięki Bogu jestem magicznym dzieckiem i obeszło się bez przerzucania wszystkiego...
oto wersja 1.5, troszeczke podrasowałem niektore bronie, reszte osłabiłem itd.
Do tego dodałem taki bajer, cos jakby pociski smugowe - np. w Dual Revolverach słabo widać dokąd właściwie strzeliliśmy - dzięki smugom widać....No i oczywiście zmienione texty w menusach i podczas rozgrywki....(zresztą to wszystko jest w pliku info...)

Zasysamy TU!

kamil077

a tak niena temat.......

LOTH. w liknach " rapidshare'a "
niektórzy nie umieją ściągać więc dobrze jest usunąć   ".html"
http://rapidshare.de/files/13969291/LieroVietnamBeta_1.4_L.exe.html > http://rapidshare.de/files/13969291/LieroVietnamBeta_1.4_L.exe

wtedy odrazu ściąga plik  :devilish: !!!

ColonelMatey

Nie działa. To je jedno i to samo.

Tomcio

2006-02-25 09:44:19 #7 Ostatnia edycja: 2006-02-25 09:49:50 by Tomcio
CytujDzięki Bogu jestem magicznym dzieckiem i obeszło się bez przerzucania wszystkiego...
oto wersja 1.5, troszeczke podrasowałem niektore bronie, reszte osłabiłem itd.
Do tego dodałem taki bajer, cos jakby pociski smugowe - np. w Dual Revolverach słabo widać dokąd właściwie strzeliliśmy - dzięki smugom widać....No i oczywiście zmienione texty w menusach i podczas rozgrywki....(zresztą to wszystko jest w pliku info...)


No te smugi ciekawe, jak na liero, ale w Gusanos będą wyglądały o wiele lepiej, będą płynne, zresztą widziałeś minigun i machinegun w defaulcie. To samo będzie z wieloma innymi broniami, będą na pewno znacznie efektowniejsze, np będą świecić, zanikać, wystrzeliwać kilka różnych obiektów naraz...

Mod Gusanos będzie na pewno bardziej popularny niż konwersja liero, tzn będzie dostawał więcej komentarzy.



Make mod, not war!

Miloszz

No fajnie, gusanos ma duzo mozliwosci, ma netplej, ma lagi okropne, ale wezcie pod uwage ze bylo juz wiele klonow i w sumie tylko lierox i zwykle liero przetrwalo dluzej niz 2 lata.
Miloszz@chrome.pl | Jog | Homepage | N Liero v.1.3.1 | Liero, G i W!
COME TO THE DARKSIDE
We have cookies

/LOTH/

Z tego co na razie widziałem w gusanos, ofkoz grafa piękna...ale czy są jakies mozliwosci edita samej rozgrywki?? Poza tym to troche rzechójowe ze nie ma edytorów - trzeba być hAx0r3m zeby się w tych cyferkach połapać.

Myślę, że na razie dopracuję Liero Vietnam, a potem weźmiemy się za Gusanos...bo teraz to już bez sensu przerzucać.

Btw do wersji 1.5 wkradło się nieco błędów, na przykład tokarev tt nie zostawia smug tak jak powinien tylko sypie cluster bombsami....hehee.....już poprawiam...

Tomcio

CytujZ tego co na razie widziałem w gusanos, ofkoz grafa piękna...ale czy są jakies mozliwosci edita samej rozgrywki?? Poza tym to troche rzechójowe ze nie ma edytorów - trzeba być hAx0r3m zeby się w tych cyferkach połapać.

Myślę, że na razie dopracuję Liero Vietnam, a potem weźmiemy się za Gusanos...bo teraz to już bez sensu przerzucać.


Dla "zwykłego hackowania", czyli skryptowania w OMFG, nie trzeba wcale być haxorem, wystarczy tylko mieć chęć. Co do edita samej rozgrywki, to trzeba umieć skryptować w lua, a to jest dosyć trudne(przynajmniej dla mnie).

Ja też myśle, że warto dokończyć Liero Vietnam, bo jednak Liero to najpewniejsza marka[LEJRO NIGDY NEI ZGIBNIE!!11!]
Make mod, not war!

/LOTH/

2006-02-25 15:57:02 #11 Ostatnia edycja: 2006-02-25 18:41:37 by /LOTH/
Łokej, obiecałem wrzucic mappacka, nie wrzuciłem, sorka - ale macie tu v.1.6. - tu są już wszysktie mapki jakie wygrzebaliśmy z naszych zaśmieconych i rzechójowych dysków. Oprócz tych co naprawdze były do d**py, czyli np. Copter2 z prętami zbrojeniowymi w skale a reszta skały to dirt i tak dalej inne takie dziwolągi.
Troche zmian, podrasowana grafa, bardziej wyważone bronie...jeszcze się z BSX-em
skonsultuję i powyważamy jeszcze troche i pogramy razem w koncu. Zrzuce wideo frapsem to bedziecie mogli zobaczyc jak my w to gramy i ocenić :P

Yes, I want to start owning in Liero Vietnam!!!!

Tak offtopowo: Coś mały ruch jest na scenie liero...czmu?? Wszyscy siedzą w Gusanos?? :verysad:

Jerac

Liero ma już, jeśli się nie mylę, 8 lat. To że w ogóle coś jeszcze się na scenie tej gry dzieje jest ewenementem... a to że gra ma przyszłość - jeszcze większym. Pozatym, jak zauważyłeś, ludzie z Liero przeszli na klony, gdyż dają one możliwość grania po necie i oferują więcej możliwości. Absolutny prym popularności wiedzie LieroX, ale może się to zmienić, gdyż to Gusanos się rozwija.

[/offtopic]
* Jerac ściąga moda...
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

/LOTH/

2006-02-25 19:41:16 #13 Ostatnia edycja: 2006-02-25 19:47:23 by /LOTH/
Hmm....szkoda. Może jakbybył udostępniony kod źródłowy, to ktos by to jakoś tam przekompilował powyprawiał inne magiczne rzeczy i mielibyśmy CZYSTE, 100% PURE LIERO, tyle, że po necie też...ech wyobraźcie sobie te opcje:


  • Resume Game

  • New Game

  • Settings

  • Host Game

  • Join Game

  • Quit...




Ech, te moje marzenia....

I może pod xp-kiem z dzwiękiem by chodziło (osobiście korzystam z win98...xp na moim sprzecie nie pociągnie - pIII 450mhz, GeForce2 64mb, 128mb RAM-u....ale może niedługo się to zmieni..

//ale się offtop zrobił, ale to bolączka wszystkich for...//

Ja osobiście bardzo rzadko mam okazję pogarać w liero splitscreen, ale uważam że tak jest najlepiej....

ChanibaL

Kod źródłowy zaginął w mroku dziejów. Dla pocieszenia gusanos ma sporo kodu z lospa, a losp był rozebranym na kawałki i ponownie połączonym liero.
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://[email]ChanibaL@jabberpl.org[/email]

/LOTH/

2006-02-25 20:08:45 #15 Ostatnia edycja: 2006-02-25 20:14:42 by /LOTH/
Właśnie doczytałem o LOSP....Kurde, jakaś mroczna klątwa ciąży na Kodzie ¬ródłowym Liero....trzeba namierzyć Josela czy kto to tam robił bo zapomniałem :P I zmusić go do gadania....LOSP padło też tak pod koniec....dlaczego?

Nie wiem.

Jeśli ktoś ma kontakty w warezowym/crackerskim/programistycznym itd. środowisku to można by kontynuować LOSP. Tyko czy Gliptic zgodziłby udostępnić efekty swoich działań??

Kurde.

Greybrow

gadaj na quakenecie #liero
Może jak przedstawisz jakieś swoje osiągnięcia, to przekaże. Kto wie.

/LOTH/

No, wiesz tych osiągnieć to ja nie mam za dużo, do już bardziej Biernath John albo ty....
No umiem cos tam napisac w C++ ale na co mi to. Aż taki hakier nie jestem.

Kurde.

Jerac

Może wyjaśnię. LOSP żyje i ma się dobrze... Gusanos 0.81 + LOSP = Gusanos 0.9. Zarówno Gliptic (LOSP) jak i Basara (G 0.81) pracują wspólnie nad g.9, gdyż nie ma sensu robić 2 zupełnie podobnych rzeczy osobno. Szczególnie tak wielkich rzeczy.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

/LOTH/

Jednak ja twierdze, że Gusanos dużo się różni od orginalnego liero. I poza tym, ma kretyńska nazwe :P Ja jednak miło widziałbym Takie Liero2, czyli LOSP v.1.00....

Ale to nie ode mnie zależy.

Btw, skąd wiesz, że tak jest?? Na stronie LOSP wszystko stoi od 08.2005....
Jakieś linki, sznurki, stryczki zapodajcie.

Chyba że ja jakiś głupi jestem i zaraz zostane zjechany, że gdzieś nie doczytałem. :P

Ale jednak to wszystko daje nowe spojrzenie na Gusanos. Może jednak pokuszę się o modowanie.
Jednak bez edytorów to jest wszystko bardziej pracochłonne i mniej przystępne.

Niby prostsze, ale wcale nie.

Wesz

Cytat: /LOTH/ w 2006-02-25 20:51:54
Jednak bez edytorów to jest wszystko bardziej pracochłonne i mniej przystępne.

Niby prostsze, ale wcale nie.


Właśnie że jest na odwrót, bez edytorów jest leet, jakis super notatnik i można robić to czego dusza zapragnie. Żadnego szukania brakujących bibliotek etc.

Jerac

Cóż, siedzę w Liero już chyba od 5 lat, i na bieżąco śledzę wszystko co się w tym temacie dzieje. A co do nazwy - tak samo kretyńska jak "Liero"... bo znaczy to samo ;D

Natomiast ominięcie edytorów ma tą zaletę, że jedyne w co musisz się zagłębić to struktura samego silnika (albo raczej jego funkcjonalność), a nie to jak dany edytor działa. No i - to co jest do zrobienia w Liero, jest łatwo zrobić w Gusanos bez owianego złą sławą LUA.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

ChanibaL

LOTH: poprostu przejrzyj kilka modów a po opis poszczególnych śmieci (zacznij od weapons, one wywołują obiekty z objects) przejrzyj http://gusanos.sf.net/docs
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://[email]ChanibaL@jabberpl.org[/email]

/LOTH/

Hmmm...ok thx...ja mam jednak jakiś uraz do grzebania w kodzie/kodach....
uczyłem się kiedyś pascala i c++ ale wole edytory :D Ale może trzeba spróbować i tego...

Doman

Hola, tu nie chodzi o grzebanie w kodzie gry, tylko plikach konfiguracyjnych.
May the Schwarz be with you!

ChanibaL

Chyba przykład będzie lepszy, oto napalm:

gusanos/133/weapons/napalm.wpn

nazwa broni
grafika broni
ilość amunicji
czas przeładowania (w 1/100 sec)
ustawienia po netó
ustawienia po netó

celownik







gdy ktoś naciśnie strzał
zużyj amunicję
puść dźwięk
wystrzel obiekt gusanos/133/objects/weapon.napalm.obj

name=Napalm
skin=skin.default.png
ammo=1
reload_time=186
sync_shot=true
sync_reload=false

laser_sight {
range=33
intensity=0.666
colour=[0, 80, 190]
blender=add
alpha=255
}

on primary_shoot()
use_ammo(1)
play_sound([throw.ogg], 100, 1, 0.05)
shoot_particles(weapon.napalm.obj, 1, speed=0.91, speed_var=0.042666, motion_inheritance=0.7692307, distribution=3.0935048, distance_offs=5.319)



gusanos/133/objects/weapon.napalm.obj

grafika

grawitacja
ustawienia animacji

co 1720ms z dokładnością do 15ms
puść dźwięk
puść eksplozje (w tym wypadku błysk)
wystrzel kulki ognia
usuń obiekt

jak się zderzy z ziemią
puść dźwięk
puść eksplozje (w tym wypadku błysk)
wystrzel kulki ognia
usuń obiekt

sprite=weapon.napalm.png

gravity=0.007476806
anim_type=loop_right

on timer(172, 15)
play_sound([blaster.ogg], 100, 1, 0.05)
create_explosion(flash.big_as_hell.exp)
shoot_particles(weapon.napalm.fireballs.obj, 17, speed=0.525, speed_var=0.84333, distribution=360)
remove()

on ground_collision()
play_sound([blaster.ogg], 100, 1, 0.05)
create_explosion(flash.big_as_hell.exp)
shoot_particles(weapon.napalm.fireballs.obj, 17, speed=0.525, speed_var=0.84333, distribution=360)
remove()


gusanos/133/objects/weapon.napalm.fireball.obj

obiekt niewidzialny
grawitacja

co 580ms z dokładnością do 150ms
zostaw wybch
usuń się

co 60ms
zostaw wybuch

co 10ms
zostaw kulkę ognia która tylko szpanersko wygląda


invisible=1
gravity=0.00747680

on timer(58, 15)
create_explosion(explosion.small_silent.exp)
remove()

on timer(6)
create_explosion(explosion.small_silent.exp)

on timer(1)
create_explosion(explosion.small_silent.fake.exp)



Wybuchów już nie opisuje, ale też widać o co chodzi w nich. Jeśli nazewnictwo plików odstrasza to się nie przejmuj, poprostu takie sobie przyjąłęm bo tak mi wygodniej.

Jak chcesz się pobawić to mod 133 jest do śćiągnięcia, pogrzeb trochę w ustawieniach i zobacz jak fajnie i łatwo się tym bawi. Jeśli jesteś zainteresowany tą luą to wiedz, że ona jest już do szpanerskich rzeczy i w 99% przypadków nie trzeba jej używać.
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://[email]ChanibaL@jabberpl.org[/email]

/LOTH/

Widzę, rozumiem, pojmuję. Co poniekąd jest trochę więcej robotki, ale masz więcej możliwości. Na forum gdzieś na pewno są jakieś poradniki, ten link z wiki też jest przydatny. No. Skoncze Liero Vietnam i zacznę grzebać w Gusanos. Może. :P

Jerac

O! Chanibal, weź to gdzieś opublikuj bo chyba trudno o bardziej intuicyjny poradnik... sam miałem zrobić coś takiego, ale nie miałem weny twórczej :)
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

ChanibaL

Guth, Wsh czy inne tam trzciankowce które podobno robią ten poradnik do weaponmejkingu: doklejcie to jakoś może.
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://[email]ChanibaL@jabberpl.org[/email]

Wesz

Tworzenie poradnika zakończyły się prawie na samymy początku, za bardzo byłem zajęty g3, teraz kiedy prace ustały troche, pewnie się wezmę. Chyba że jest jakiś chętny hardkorowiec co by to zrobił za mnie ;D.

/LOTH/

Łeponmejking okej, trza tylko OMFG pokumać. A co ze samą rozgrywką, szybkość robali tede, tede....?? To już bardziej hardkorowe?

Tomcio

Szybkośc robali, tede? No akurat szybkość jest łatwo ustawić. Wystarczy w mod.cfg napisać:

worm_max_speed [i tu liczba]
worm_Acceleration[i tu liczba]

Zapisz klikamy i już mamy :happy:

Oczywiście tych parametrów jest więcej, trzeba je skądś/od kogoś ściągnąć i pozmieniać cyferki według własnej inwencji.
Make mod, not war!

Wesz

Wam to trzeba wszystko na tacy podawać: http://gusanos.liero.org.pl/artykul?konsola09

Artykuł o konsoli w gusanos 0.9, czyli również opis parametrów związanych z fizyką. Tak jak już wcześniej Tomcio wspomniał, zapisujesz je w default/mod.cfg.

/LOTH/

Ok, to tak mniej offtopowo - jutro wrzucę wersję 1.7. Może :P
_________________________________________________
EDIT:

No, moze siem troche spózniłem, ale jest - link w sygnaturce albo tu.


Właściwie czy kogoś obchodzą dzieje tej konwersji??

I tak mam to gdzies, wazne zeby nam sie dobrze grało (tzn mi i bsx-owi :D)
Napisana: 2006.02.28 21:41:41
Z premedytacja wrzucam double posta zeby ktos zwrocił na to uwage :D

Tomcio

2006-03-03 18:30:32 #34 Ostatnia edycja: 2006-03-03 18:38:14 by Tomcio
Wszyscy się przestawili na Gusanos, konwersje liero cieszą się małym zainteresowaniem. Jeśli zależy ci na zaistnieniu, porzuć konwertowanie liero i przerzuć się na gusanos.

Make mod, not war!

/LOTH/

Hmm...jesli dobrze łapię, to jest liga liero, a nie gusanos...hmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną. Według mnie konwersje ssą. Bo to nie jest prawdziwe liero :P

Ale co ja tam wiem, wazne aby się dobrze bawic, k***a. No.

Tomcio

No więc biorę się za testowanie. Ale muszę przyznać, że co do tego, że:

Cytujhmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną.


To nie jest prawda. Sądząc po szybkości rozwoju, obietnicami i przede wszystkim ROSNĄCYM ZAINTERESOWANIEM, Gusanos szybko nie zostanie zapomniane.
Make mod, not war!

/LOTH/

Hmm...Własciwie czym się gusanos różni od projektu LOSP? Czy LOSP miał finalnie inaczej wyglądać?? Ja tam nadal czekam na liero+protokół sieciowy :P

Kurde.

Wesz

Nic dziwnego ze dostrzegasz podobieństwa w losp i gusanos, obydwa te projekty zostały połączone ze sobą.

Tomcio

A co do samej konwersji to:

-imponująca ilość dobrej jakości mapek - duży plus.
-zachwyciły mnie wszelkie bronie a' la granatnik/moździerz/rakietnica, szczególnie patriot.
-same granaty są sa słabe, zwiększ damage odłamków, albo przyśpiesz przeładowanie.
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.
-dynamit jest cały czerwoniutki, a wywala 666 metalowych odłamków.
-knife i dart to czerwone migające kropeczki, wymaga poprawy.
-molotow jest animowany jak łuska, mając od niej... mniejszą grawitajcję!
-flashbang może wywołać zaćmę, albo epilepsję, zmniejsz ten earthquake efekt.

Ogólnie jest sporo drobnych błędów, które bardzo łatwo naprawić, jednak sama konwersja jest bardzo grywalna i dobrze wygląda graficznie.
Make mod, not war!

/LOTH/

Wszystko poprawione, oprócz:
Flashbang - nie wiem dlaczego, nie działa flash effect - wolałbym alby błysło, a nie tak trząchało.
Cytat: Tomcio w 2006-03-03 19:20:50
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.


Hmm...jednak ma dość długi rilołd, i znika po pewnym czasie (krótkim) a jak w booby trapa wpadłes w vietnamie to...ała. Jednak chyba zmniejszę dmg z 99 do 80...czy cos.

A z granatami to się jeszcze zobaczy...

I jeszcze raz dziex za wszysktie sugestie.

Tomcio

Mi też w mojej konwersji nie dało się zmienić efektów błysku, lub efektu trzęsienia w niektórych eksplozjach. Sam nie wiem dlaczego tak się robiło i jak to naprawić.
Make mod, not war!

Combaine

Ogólnie trudno zmodyfikować specjalne obiekty, żeby działały tak, jak ty chcesz, a nie tak, jak miały działać pierwotnie. Niesłychane, ale też miałem z tym problemy przy jakiejś tma konwersji :O.

Jerac

Pamiętam że to był pierwszy problem jaki rozwiązałem, a także mój pierwszy post na tym forum...
Cytuj
Szczerze mówiąc, znam 4 eksplozje wraz z odpowiednimi flashami i quakami:
11 - 1 (tzn. wpisanie w 11-tej exp. czegoś w np. flashu wywoła ten flash w 1-szej explozji)
12 - 2
13 - 3
14 - 4
I tyle Sad , ale 4 powinny wystarczyć
Mała ciekawostka:
Usunąłem wszystkie flashe i quaki ze wszystkich expów, a niektóre wciąż się "trzęsą". Dobrze by było, gdyby ktoś dowiedział się o co chodzi ( no i jak to zmienić )
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

Tomcio

Kurcze, szkoda że nie dowiedziałem się tego wcześniej... Ale całe szczęście że Gusanos nie ma takich problemów 8)
Make mod, not war!

/LOTH/

Hej, to jest fakt - wykorzysywałem 14 explozje (unknown) i jak tam pogrzebałem to się wszystko w 4 popieprzyło. Kurde, zostaniemy przy trzęsieniu...chyba ze jakos mi wyjdzie ze jednak ten flash wejdzie...w cs liero był flashbang poprawny, taaaaaaak to był flashbang....
Napisana: 2006.03.04 23:05:53
A więc, taki news wrzuce:

Sorry za długą przerwę - ale w ten weekend zdawałem FCE...
Wersja 1.8 pojawi się w okolicach środy...
Napisana: 2006.03.12 20:34:04
Popraaaaaaawka - w 1.8 wprowadzamy duuuuuużo zmian - więc będzie pózniej (czy kogoś to obchodzi?? :( :P (taaaaaak, wiem, gusanos))

Baku

2007-01-08 10:34:56 #46 Ostatnia edycja: 2007-01-08 10:40:12 by Baku
Odgrzewam wątek z przed 120 dni [mój życiowy rekord :D] i pewnie zaraz zostanę zbesztany, ale mam pytanie.

Tutaj tak jak na beta teście mapek nie działają linki do starych zabawek, więc ma ktoś może Liero vietnam i by jakoś poczęstował? Pewnie takich dobrych konwersji jest więcej zapomnianych i bez działających linków ...

Nie będę postów nabijał i drugiego wątku odgrzewał trochę niżej znajduję się niedziałająca konwersja N moda i też chwalona, więc też bym się chętnie "karnoł":)
Tak Tak Tak to ja TIK TAK a to mój mały świat.

Jerac

http://www.republika.pl/sorwurmz/viero.zip
http://www.republika.pl/sorwurmz/N_Liero_v0.1.zip

Jak będę później mieć chwilę czasu, to powrzucam do plikowni wszystkie TC które mam u siebie.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

/LOTH/

Postaram sie wrzucić versje final (2.0), jak tylko dostane sie na chate...

powiem, że troche sie zmieniło...ale na lepsze...przygotujcie sie na cudowne C4...
Napisana: 2007-01-12 10:00:53
Liero Vietnam 2.0 - wersja w sumie finalna...prosze o opinie :D

Liero Vietnam 2.0
Liero Vietnam 2.0 versja pod XP

Firen

super fajne Liero! :]  :) :) :) tylko CPU trochę inteligentniejsze i szybciej sie przeładowywuje :) 5/5 ;)
Narazie jestem n00b ;)

/LOTH/

wybaczcie, że odgrzewam wątek, ale chciałem oznajmić rychłe nadejście wersji 2.1 :] okiełznałem eksplozje 11-14 (chaos! istny chaos! jezu!), dzięki czemu uzyskaliśmy unikalne efekty graficzne oraz grywalność :D dojdzie nuke i flashbang....reszta - finalne już szlify i balans rozgrywki....dla nas jest to liero perfekcyjne :]

gwoli przypomnienia - liero w realiach vietnamu, jednak nacisk jest położony na grywalność, a nie na realizm za wszelką cenę...

/LOTH/

pogrzebmy trochę w trupach

jeśli ktokolwiek z was przedwiecznych, pamięta ten mod i ma gdzieś w odmętach swojego HDD jakąś (jakąkolwiek poza 1.4) wersję, TAK BARDZO JEJ PRAGNĘ.

ludzie dobrej woli, jeśli macie, to zarzućcie w jakowy sposób (rapidszery uploady, mogę podać maila na priv)

zagryzam paznokcie i nie śpię po nocach

xoxo

Rozpierd

Masz tutaj Vietnama 1.6, innego nie posiadam.
+ mojego wojennego moda 2.1 daawno odgrzebany również mod (już mówię że o to chodzi żeby szybko się zabijało to realistic). Gra dla dwóch graczy ludzi, bo z kompem nie da rady pograć. Daj opinie o tym moim modzie przy okazji. Pograj z kimś żywym a przekonasz się o grywalności

Paka ma vietnama 1.6 i wojenny mod 2.1
http://www.bigupload.com/en/file/23980/vliero-1.6-wojenny-mod-2.1.rar.html
Liero ma moc.

Shivek

<robal_czarny><strzela>

/LOTH/

ODKOPUJĘ DZIEDZICTWO.

Lejro nigdy nie zgibnie.

Niniejszym załączam wersję 2.0 Liero Vietnam, która przetrwała mroki dziejów aż po dziś dzień, gdzie stały internet 128kb/s nie jest szczytem marzeń.

http://m.bazaczek.eu/uploads/Liero_Vietnam_2.0.zip

http://www.mediafire.com/download/44fa8pvwgs4kfq7/Liero_Vietnam_2.0.zip

<rzuf> <jerz> <wonsz>

ChanibaL

Niniejszym ogłaszam, że wmuszę w resztę zagranie w tego moda na następnym treningu w Warszawie 17 czerwca, zainteresowany przybyciem?
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1
xmpp://[email]ChanibaL@jabberpl.org[/email]

/LOTH/

To uczucie, gdy nie włączyłeś powiadomień i ominęła mnie taka okazja. Tym razem powiadomienia w threadzie włączone, niechaj dziedzictwo trwa. Link still up.