2020-01-29 12:07:25

Aktualności:

Znasz angielski i wiesz co to irc? To idź na: irc.fragzone.se channel #liero


Liero Vietnam BETA

Zaczęty przez /LOTH/, 2006-02-23 20:51:50

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

/LOTH/

Łeponmejking okej, trza tylko OMFG pokumać. A co ze samą rozgrywką, szybkość robali tede, tede....?? To już bardziej hardkorowe?

Tomcio

Szybkośc robali, tede? No akurat szybkość jest łatwo ustawić. Wystarczy w mod.cfg napisać:

worm_max_speed [i tu liczba]
worm_Acceleration[i tu liczba]

Zapisz klikamy i już mamy :happy:

Oczywiście tych parametrów jest więcej, trzeba je skądś/od kogoś ściągnąć i pozmieniać cyferki według własnej inwencji.
Make mod, not war!

Wesz

Wam to trzeba wszystko na tacy podawać: http://gusanos.liero.org.pl/artykul?konsola09

Artykuł o konsoli w gusanos 0.9, czyli również opis parametrów związanych z fizyką. Tak jak już wcześniej Tomcio wspomniał, zapisujesz je w default/mod.cfg.

/LOTH/

Ok, to tak mniej offtopowo - jutro wrzucę wersję 1.7. Może :P
_________________________________________________
EDIT:

No, moze siem troche spózniłem, ale jest - link w sygnaturce albo tu.


Właściwie czy kogoś obchodzą dzieje tej konwersji??

I tak mam to gdzies, wazne zeby nam sie dobrze grało (tzn mi i bsx-owi :D)
Napisana: 2006.02.28 21:41:41
Z premedytacja wrzucam double posta zeby ktos zwrocił na to uwage :D

Tomcio

2006-03-03 18:30:32 #34 Ostatnia edycja: 2006-03-03 18:38:14 by Tomcio
Wszyscy się przestawili na Gusanos, konwersje liero cieszą się małym zainteresowaniem. Jeśli zależy ci na zaistnieniu, porzuć konwertowanie liero i przerzuć się na gusanos.

Make mod, not war!

/LOTH/

Hmm...jesli dobrze łapię, to jest liga liero, a nie gusanos...hmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną. Według mnie konwersje ssą. Bo to nie jest prawdziwe liero :P

Ale co ja tam wiem, wazne aby się dobrze bawic, k***a. No.

Tomcio

No więc biorę się za testowanie. Ale muszę przyznać, że co do tego, że:

Cytujhmm...i tak za 2 lata wszyscy o gusanos zapomną.


To nie jest prawda. Sądząc po szybkości rozwoju, obietnicami i przede wszystkim ROSNĄCYM ZAINTERESOWANIEM, Gusanos szybko nie zostanie zapomniane.
Make mod, not war!

/LOTH/

Hmm...Własciwie czym się gusanos różni od projektu LOSP? Czy LOSP miał finalnie inaczej wyglądać?? Ja tam nadal czekam na liero+protokół sieciowy :P

Kurde.

Wesz

Nic dziwnego ze dostrzegasz podobieństwa w losp i gusanos, obydwa te projekty zostały połączone ze sobą.

Tomcio

A co do samej konwersji to:

-imponująca ilość dobrej jakości mapek - duży plus.
-zachwyciły mnie wszelkie bronie a' la granatnik/moździerz/rakietnica, szczególnie patriot.
-same granaty są sa słabe, zwiększ damage odłamków, albo przyśpiesz przeładowanie.
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.
-dynamit jest cały czerwoniutki, a wywala 666 metalowych odłamków.
-knife i dart to czerwone migające kropeczki, wymaga poprawy.
-molotow jest animowany jak łuska, mając od niej... mniejszą grawitajcję!
-flashbang może wywołać zaćmę, albo epilepsję, zmniejsz ten earthquake efekt.

Ogólnie jest sporo drobnych błędów, które bardzo łatwo naprawić, jednak sama konwersja jest bardzo grywalna i dobrze wygląda graficznie.
Make mod, not war!

/LOTH/

Wszystko poprawione, oprócz:
Flashbang - nie wiem dlaczego, nie działa flash effect - wolałbym alby błysło, a nie tak trząchało.
Cytat: Tomcio w 2006-03-03 19:20:50
-booby trap jest zdecydowanie za mocny.


Hmm...jednak ma dość długi rilołd, i znika po pewnym czasie (krótkim) a jak w booby trapa wpadłes w vietnamie to...ała. Jednak chyba zmniejszę dmg z 99 do 80...czy cos.

A z granatami to się jeszcze zobaczy...

I jeszcze raz dziex za wszysktie sugestie.

Tomcio

Mi też w mojej konwersji nie dało się zmienić efektów błysku, lub efektu trzęsienia w niektórych eksplozjach. Sam nie wiem dlaczego tak się robiło i jak to naprawić.
Make mod, not war!

Combaine

Ogólnie trudno zmodyfikować specjalne obiekty, żeby działały tak, jak ty chcesz, a nie tak, jak miały działać pierwotnie. Niesłychane, ale też miałem z tym problemy przy jakiejś tma konwersji :O.

Jerac

Pamiętam że to był pierwszy problem jaki rozwiązałem, a także mój pierwszy post na tym forum...
Cytuj
Szczerze mówiąc, znam 4 eksplozje wraz z odpowiednimi flashami i quakami:
11 - 1 (tzn. wpisanie w 11-tej exp. czegoś w np. flashu wywoła ten flash w 1-szej explozji)
12 - 2
13 - 3
14 - 4
I tyle Sad , ale 4 powinny wystarczyć
Mała ciekawostka:
Usunąłem wszystkie flashe i quaki ze wszystkich expów, a niektóre wciąż się "trzęsą". Dobrze by było, gdyby ktoś dowiedział się o co chodzi ( no i jak to zmienić )
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

Tomcio

Kurcze, szkoda że nie dowiedziałem się tego wcześniej... Ale całe szczęście że Gusanos nie ma takich problemów 8)
Make mod, not war!