2021-04-15 18:28:46

Aktualności:

Znasz angielski i wiesz co to irc? To idź na: irc.fragzone.se channel #liero


jak wklejać skrypty???

Zaczęty przez łowca robali, 2006-04-08 14:15:56

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

łowca robali

jak się je wkleja?bo jak ja wklejam to jescze nigdy nie zadziałały! podam przykład:
dawno dawno temu...no może nie tak dawno....skopiowałem skrypt z modu evolution041 z gusanos 0.9b.
skrypta wkleiłem do notatnika,zapisałem w "H:\gusanos-0.9c\default\scripts" jako a w środku to wygląda tak:
function script1.init()
bazooka_trail = load_particle("bazooka_trail.obj")

function script1.trail(par1)
if par1:data()[4] >= 50 then par1:data()[5] = -5 end
if par1:data()[4] <= -50 then par1:data()[5] = 5 end
if par1:data()[4] >= -50 and par1:data()[4] <= 50 then par1:data()[4] = par1:data()[4] + par1:data()[5] end
par1:shoot( bazooka_trail.obj, 1 , 1, 0, 0, 0, 0, par1:data()[4] - 180 )
end

function script1.trail2(par1)
if par1:data()[6] >= 50 then par1:data()[7] = -5 end
if par1:data()[6] <= -50 then par1:data()[7] = 5 end
if par1:data()[6] >= -50 and par1:data()[6] <= 50 then par1:data()[6] = par1:data()[6] + par1:data()[7] end
par1:shoot( bazooka_trail.obj, 1 , 1, 0, 0, 0, 0, par1:data()[6] - 180 )
end
end

a objekt ma podane:
on timer(0.1)
run_script( script1.trail )
run_script( script1.trail2 )

i co?powinno mi tak fajnie lecieć a nawet nic nie zostawia za sobą...POMOCY!
Pracowawszy nad modem :devilish: jak ktoś naprawdę chce mnie nauczyć LUA to się nie obrażę :devilish:

Wesz

A obiekt bazooka_trail.obj też skopiowałeś?

łowca robali

no w 0.9c też jest nie?ale to go tam trzeba ćpnąć w OBJECTS czy gdzie??(znaczy ten objekt)
Pracowawszy nad modem :devilish: jak ktoś naprawdę chce mnie nauczyć LUA to się nie obrażę :devilish:

Wesz

A gdzie zazwyczaj znajdują się obiekty?, w katalogu objects. I am so leet!1