2021-04-15 20:00:18

Aktualności:

Znasz angielski i wiesz co to irc? To idź na: irc.fragzone.se channel #liero


[Pomocy!] Orb (map techtest)

Zaczęty przez kamil077, 2006-06-08 15:56:01

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kamil077

2006-06-08 15:56:01 Ostatnia edycja: 2006-06-08 16:30:49 by kamil077
 Mam pytanie: Gdzie w skrypcie samonaprowadzającego "orb-a" jest linijka o odległości robaka do objektu ?
Plisss, pomurzcie !!!

__________________________________________________

Co prawda na mapie cave nie musiałem zmieniać skryptu
ale teraz jest to konieczne !!!

Wesz

Zapodaj tym skryptem, bo gdzieś mi gusanos-0.9b się posiało.

kamil077

  no to musisz poczekać  :happy:
bo ja mam .9b ale na kompie stacjonarnym a nie na laptopie (komp jest w naprawie :P)
a na laptop mi guss nie chodzi  :(

___________________________

function map_cave.init()

local soundhax = load_particle("soundhax.obj")

function map_cave.orbInit(object)
local x, y = object:pos()
object:data().xTarg = x
object:data().yTarg = y
end

function map_cave.orbUpdateTarg(object)
local worm = object:get_closest_worm()
if worm then
local x, y = worm:pos()
object:data().xTarg = x
object:data().yTarg = y
else
local oldx, oldy = object:pos()
if map_is_blocked(object:data().xTarg, object:data().yTarg, oldx, oldy) then
object:data().xTarg = oldx
object:data().yTarg = oldy
elseif vector_distance( object:data().xTarg,object:data().yTarg, object:pos() ) < 0 then
local newx, newy = angle_vector( randomfloat(1,1), randomfloat(1,1) )
newx = newx + oldx
newy = newy + oldy
object:set_pos( newx, newy )
worm = object:get_closest_worm()
if worm and not map_is_blocked(newx, newy, oldx, oldy) then
object:data().xTarg = newx
object:data().yTarg = newy
end
object:set_pos( oldx, oldy )
end
end
end

function map_cave.orbThink(object)
local worm = object:get_closest_worm()
local x1, y1 = object:pos()
if ( not worm ) or ( vector_distance( x1,y1, worm:pos() ) > 20 ) then
local x1, y1 = object:pos()
local angle = vector_direction(x1, y1, object:data().xTarg, object:data().yTarg)
object:push(angle_vector(angle,0.1))
else
object:push(0,-0.05)
end
end

function map_cave.orbClank(object)
if vector_distance( object:spd() ) > 1.3 then
object:shoot(soundhax, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0)
end
end

function dotInsideBox(x,y,x1,y1,x2,y2)
if x > x1 and x < x2 then
if y > y1 and y < y2 then
return true
end
end
return false
end

end
jednak zassałem moją mapke cave i prosze.  ::)

Wesz


if ( not worm ) or ( vector_distance( x1,y1, worm:pos() ) > 20 ) then


Ta linijka odpowiada za odległość obiektu od robaka, konkretnie liczba 20, im mniejsza liczba tym oko będzię bliżej podlatywać.

kamil077

Cytat: Weszrick von Kewpa w 2006-06-08 17:40:57

if ( not worm ) or ( vector_distance( x1,y1, worm:pos() ) > 20 ) then


Ta linijka odpowiada za odległość obiektu od robaka, konkretnie liczba 20, im mniejsza liczba tym oko będzię bliżej podlatywać.
bardzo Ci dziękuje !!! (gdybym mógł, to roxa bym Ci dał)
jeszcze tego nie przetestowałem no bo jak  ;D ale jak będe mógł to to zrobie !

rooooxxxxxx !!!!!11!11