Liero TURBO

Zaczęty przez Koshmaar, 2006-08-16 21:12:26

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Koshmaar


Hej

Jak można się domyślić, chciałbym się pochwalić swoją TC :-) zwie się ona Liero TURBO.





Pracowałem nad nią (z przerwami) coś ponad 4 lata. Zaczęło się od zmiany ilości krwi, a skończyło na Lierokicie, Liero M8 i Liero Hacker. W międzyczasie stworzyłem też trochę mapek w GFX2. Po stoczeniu tysięcy pojedynków doszedłem do wniosku że wreszcie nadszedł czas aby przedstawić światu to co stworzyłem, aby ten świat mógł zagrać i ocenić czy ten twór się do czegoś nadaje :-)

Ściągnij Liero TURBO: http://student.agh.edu.pl/~koshmaar/Projects/Liero%20TURBO.zip (dodatkowo jest kilka moich mapek)


Myślę że do mocniejszych stron mojej konwersji nalężą (dość) oryginalne, zróżnicowane i dobrze zbalansowane bronie oraz szybka fizyka (ala Promode, ale rozgrywka się różni). Do wad z pewnością należy brak medkitów i reloaderów - coś się spieprzyło w opcjach i teraz taki medkit po pojawieniu się od razu wybucha (nie wie ktoś jak to poprawić? ja już chyba wszystkiego próbowałem). Ludzie przyzwyczajeni do innych, bardziej rozpowszechnionych konwersji pewnie będą mieli problemy z przyzwyczajeniem się do innej liny (fizyka + wygląd), innego zachowania łusek i flaków (wybuchają), krwi (tworzy takie wodospady) czy też grawitacji i tarcia (mocniejsza/słabsze) itd. Trudno, moim celem nie jest konkurowanie z innymi TC (ani też kopiowanie ich). Ogłaszając się tutaj chciałem raczej pokazać że "lieroz not dead", scena Liero działa, ludzie w to grają, powstają nowe rzeczy itp. i ja również coś zrobiłem :-) a jak ktoś spędzi przy tym kilka miłych chwil to nawet lepiej.


Przy okazji zapodam linka do swojej mini stronki poświęconej tej TC: http://student.agh.edu.pl/~koshmaar/liero_turbo/


Oczywiście czekam na wszystkie komentarze...

Fabio

Tak wiec po rozegraniu wprawdzie zaledwie jednego meczu w twoja konwersje i to jeszcze z botem (sic!) pokusze sie o male podsumowanie co in plus a co minus jak dla mnie.

Na plus:

- z tego co widzialem mapy prezetuja sie naprawde niezle, dobra robota  ;)
- lina jak i sposob poruszania sie robaka dosc specyficzne ale z cala pewnoscia idzie sie przyzwyczaic
- i chyba najwiekszy plus to wlasnie to co napisales na koncu wlasnego posta ze "lieroz not dead" i zrobiles wlasna TC

Na minus:

- napsales ze bronie sa dobrze zbalansowane byc moze i sa ale na pierwszy rzut oka wydaje mi sie ze niektore sa jednak zbyt potezne (vide napalm)
- jak dla mnie drugi minus dotyczacy broni to to ze sa zbyt 'wybajerzone', co prawda nie widzialem wszystkich ale te co zdolalem obejrzec w akcji byly zbyt ze tak powiem przekombinowane.


Miej na uwadze ze to wszystko po jednym meczu tylko jest opisane. Aktualnie mam troche wolnego czasu to postaram sie nieco wiecej pograc w twoja TC i napisac cos bardziej konkretnego co by moglo zmienic gre na jeszcze lepsza  :)

p.s. Ladnie chcialbym sie przywitac na forum. Witam wszystkich   ;)
-this is madness
-madness....
-THIS IS SPARTA!

Wesz

2006-08-16 22:34:55 #2 Ostatnia edycja: 2006-08-18 19:09:44 by Greybrow
Witamy Fabio!

Koshmaar:
może i nie ma żadnej granicy czasu robienia konwersji, ale tworzenie konwersji przez 4 lata to jakaś paranoja. Moja siostra prędzej stworzyła by coś dobrego. Konwersji nie chce mi się ściągać, bo podejrzewam, co będzie. Ale rox za upartą prace ;)

ChanibaL

Witamy, Fabio!

Wracając do tematu:
+ względne zbalansowanie może tutaj rzeczywiście występować (choć nie mam człowieka aby to sprawdzić)
- napalm jest na prawdę zbyt mocny, ale chyba tylko on
- lina jest jednak zbyt mocna, fizyka wydaje się połączeniem 1.33'owego ruszania się z liną z promode - ja bym był za odrobinę szybszym poruszaniem się, ale także i słabszą liną.
- paskudny plasmagun
+ wygląd, innowacyjność momentami (gołąbek mnie rozśmieszył), mapy... i chyba też całokształt

Tak czy inaczej dobra robota - teraz tylko rok na dopieszczenie tego i za 5 lat kto wie, może będziemy mieli Gusanos TURBO ;D
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1

Koshmaar

Dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi! :-)

Fabio: hmmm, faktycznie, Napalm to wypadek przy pracy, wcześniej był za słaby więc go musiałem trochę dopakować, widać przedobrzyłem. Wydawało mi się że jego pałer zostanie zmniejszony przez to że łatwo sobie nim zrobić kuku, widocznie to za mało. Tak to niestety jest jak jedynym człowiekiem z którym można pograć jest 9 letnia siostra która ma problemy z używaniem liny i nie chce do mnie strzelać (dobre, nie :-) ) Może tez tak być że jednak takich niedoróbek jest więcej, dlatego będę dźwięczny za wszelkie sugestie która z broni odstaje od normy.

Natomiast co do tego wybajerzenia... hmmm, pewnie zobaczyłeś Larpę :-> albo Bulldozera, albo wspomnianego Pigeona itd.. Faktycznie, w porównaniu do gołego Liero niektóre bronie mogą być dość mocno podbajerowane... cóż poradzę, mnie się podobają :-)


Weszrick von Kewpa: wy chyba nie myślicie że ja przez te 4 lata non stop siedziałem i w Lierokicie dłubałem, hmmmm? :-> pierwsze dwa latka były dość intensywne, przyznaję, ale potem więcej było testowania, dopracowywania pierdółek i balansowania niż większych zmian. Poza tym, ostatnie większe zmiany zaszły rok temu, zaś jakieś 2 latka temu po raz pierwszy umieściłem moje "dzieło" w necie na swojej stronie poświęconej Liero (nie tej co podałem, jeszcze innej). W tamtym czasie TC była w 90% taka jak teraz. No ale dobra, nie będę się już więcej usprawiedliwiał, faktycznie trochę długo to trwało.


ChanibaL:

"- lina jest jednak zbyt mocna, fizyka wydaje się połączeniem 1.33'owego ruszania się z liną z promode - ja bym był za odrobinę szybszym poruszaniem się, ale także i słabszą liną."

Hmmm, pomyślę nad tym, ale od razu mówię że cudów raczej nie zdziałam - w LHackerze ustawianie sił w linie jest dosyć skokowe. Silna lina ułatwia przyciąganie przeciwnika, co gdy ten używa niektórych broni IMHO bardzo się przydaje. Zaś co do prędkości poruszania się... nie jest taka zła (w porównaniu z Promode grawitacja jest większa tylko o 200, wynosi 1700) a pozostałe parametry (worm acceleration i friction) mają takie wartości aby to wynagrodzić w inny sposób. No i ta lina... jest mocna i dość szybka, więc jeśli łażenie jest wolne, to widoczenie ta TC wynagradza ślizganie i dobre opanowanie sztuki linjitsu :-) i faktycznie, ja zdecydowaną większość czasu śmigam na linie, a jeśli już jestem na ziemi to zwiększam prędkość poruszania się wypuszczają linę w ziemię i przyciagając się.

A co do plasmy... wzorowałem się na Q3. Z wad jakie ja widzę to te niebieski kropki pośrodku niektórych kulek (nie wiem skąd się to bierze ???) oraz trudność z celowaniem pod kątem w poruszającego się przeciwnika... natomiast jest bardzo fajna na prostej. Mógłbyś rozwinąć myśl co ci się w niej nie podoba to być może to poprawię?


Terminator12

Trudno znalezć wyważoną broń, ale po dobrym szukaniu...

marlionkk

2006-09-05 17:14:59 #6 Ostatnia edycja: 2006-09-12 17:27:00 by Greybrow
Witaj Koshmaar

Bardzo fajny projekt. Gratulacje wytrwałości i wogóle ;)
Mapy mi się bardzo podobają, Bot hmm...Bot Narazie panuje w grze, bo jest tam wiele broni, które raz strzelą i od razu zabiją... a w ogóle napiszę moje komentarze co do niektórych broni w które grałem ;D Niektóre dobre, a niektóre złe.
Tak Więc...
Tonna - Zabija jednym strzałem...jest takjak bazuka, ale daje kopa niezłego heh
Darts - To mi sie spodobało...Darts w liero 1.33 jest słabą bronią, a zrobiłeś z tego coś mocnego ;)
Gun - Też niszczy jednym strzałem heh
Gatling laser - Mi sie podoba, ale jak by nie siatkowało robaka po przyciśnięciu fire to wiesz ::)
Bull_Dozer - Rakietowy Big Nuk heh... tym naprawde trudno zabić robak musi stać zaraz pod ścianą, czy gdzieś, żeby walnęła w ścianę i się rozprysła na niego.
Minigun - Z tym to przegiąłeś... jeden pocisk z całej seri rozwali :-\ :inquisitive:
MRock - Też jeden strzał i dead! :thinking:
Honey - Nie umiem znaleźć do tego zastosowania :thinking: ??? Co to wogóle ma być??
Pigeon - Rąbnałeś ten pomysł z Wormsów?? ;D ;D :happy: ;) Fajny, tylko że za szybko wybucha :verysad:
Napalm - Z tym to naprawde przesadziłeś... Duży wybuch na taki napalm

Specjalnie tak robiłeś, żeby po jednym strzale zabić??

Ale tak to naprawdę fajna konwersja, napracowałeś się
SZACUNECZEK!!

Terminator12

Po o wiele dłuższym pograniu stwierdzam,że polepszyłeś AI, a to cenię najbardziej. Bronie teraz dla mnie i <robal_czarny> są fajne.SZACUNECZEK.

worminator

wlasnie mi sie liero turbo sciaga... sadzac po opisie fajne moze byc <spikeball> <spikeball> <spikeball> <spikeball> <spikeball> <spikeball> <spikeball> <spikeball>

LUCAS BANDAGE

NO to tak, z pewnością włożyłeś w to wiele pracy, ale muszę powiedzieć, że jest trochę niedopracowane... Jak choćmy broń i celownik - nie chodzą razem... Ale ogólnie git(ara).

TheSimson

Hmmm... Będzie trza ściągnąć i zobaczyć... Moźe znajdę inspirację do mojego Ultimate Doom Liero (coming 11.2007...) <robal_czerwony> <robal_zolty> <robal_zielony>
-= Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie =-