2021-05-18 01:13:06

Aktualności:

więc koniecznie przeczytaj regulamin (link pod guzikiem "Pomoc" powyżej)


Bronie dostępne na mapie mapie

Zaczęty przez kujon, 2007-04-08 23:04:52

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kujon

A więc chciałem się zapytać co zrobić żeby na mapie nie dało się wybrać konkretnej broni,  chodzi mi dokładni o manipulator  ??
»»»»»»»»»

Robaq

I doklejam do tego moje drugie pytanie; jak zrobić żeby w całym modzie nie dało się wybrać kilku broni?
Liero przymiera głodem, deal with it

Jerac

Pytanie kujona jest całkiem ciekawe, i warto by się nad nim zastanowić... W sumie, robiłem coś takiego do WH kiedyś, więc zerknę w wolnej chwili. Pytanie robaQ dla odmiany jest bez sensu - nie wystarczy ich usunąć? :D
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

Robaq

2007-04-09 11:47:28 #3 Ostatnia edycja: 2007-04-09 12:08:12 by robaQ
Wcale nie :P
Robię moda, w którym bronie podnosi się z ziemi (jeszcze sam nie wiem jak to dokładnie zrobić :P ), a można zaczynać tylko z dwoma.
Liero przymiera głodem, deal with it

Wesz

robaQ: W takim razie patrz na g3, masz gotowca praktycznie.

Kujon: A czemu nie możesz jej poprostu usunąć, tak jak wspomniał o tym jerac?

kujon

ponieważ nie che modyfikować defaulta, a chce żeby osoba chcąca wejść na server nie zobaczyła komunikatu "your data is not compatible with server"
a po prostu nie mogła na mapie wybrać manipa  :)
»»»»»»»»»

Robaq

Wesz: Chyba się załamię, po obejrzeniu jak wyglądają w g3a skrypty ammopoola itp. stwierdziłem, że zrobienie czegoś takiego do moda zajmie mi jakieś pół roku przy intensywnej pracy a na dodatek, całego moda musiałbym zacząć od nowa.  :'( :'( :'(
Liero przymiera głodem, deal with it

Wesz

kujon, a to ma być na jakiejs wybranej jednej mapie, która naprzykład robisz?

robaQ, jak znajdę chwilę czasu, i mnie zaczepisz na ircu czy jakimś jabberze, to mogę wytłumaczyć trochę/pomóc.

kujon

tak robie mapę do ctf i nie che mieć na niej manipa
»»»»»»»»»

Reik_pl

RobaQ, spróbuj po prostu do configa dopisać tą komendę, ale nie gwarantuje, że będzie działać:

sv_max_weapons

Zachowanie:
  maksymalna ilość broni jaką można wybrać. Wartość domyślna: 5

Jerac

To tylko sprawi że będzie można wybrać N broni do zestawu, a nie że nie będzie można wybrać danej.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

kujon

Pamiętam jak kiedyś testowaliście na mapie poo w catch mode, i tam nie dało się wybrać żadnej broni była tylko jakiś biały kwadracik  :)
nie dało by się zrobić żeby przy starcie mapy lądowało się z ustalonymi broniami ??
»»»»»»»»»

kamil077

 Może dasz do ".../Maps/YYY/objects/manipZ.XXX" puste pliki?
Wtedy będzie można wybrać manipulator, ale nie będzie można go używać, mógłbyś
jeszcze w "...Maps/YYY/Sounds/" dać dźwięki puste pod nazwami tych manipulatora.

--------------------------------
YYY - Nazwa mapy
ZZZ - Końcówki objektów manipa
XXX - Plik .OBJ lub .EXP, zależnie co edytujesz

kujon

już to wcześniej próbowałem ale nie chodzi  <robal_brazowy> <strzela>
»»»»»»»»»

kamil077

Jak nie? Sam tak robiłem na moich nie publikowanych mapach.... (zmneijszałem siłę niektórych broni i zwiększałem)

Jerac

Ciekawe. Jak się w mapie da katalog objects ze zmienionymi obiektami broni, to faktycznie broń jest zmieniona. Nie działa to niestety dla weapons... :/

Ale i tak roxik, bo rozwiązanie pośrednie jest - może nieeleganckie (nie tyle nie da się wybrać danej broni a inaczej ona działa), ale za to banalne.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

kujon

wszystko działa ok, ale mimo że podstawiłem puste pliki to jak się używa manipa to lecą małe białe kwadraciki  :(
»»»»»»»»»

kamil077

2007-04-24 21:15:37 #17 Ostatnia edycja: 2007-04-25 17:15:16 by kamil077
daj w tych plikach "invisible=0" :). Poprawka, jako ze dawno nie modowałem, ma być "1".

Jerac

Trzeba podstawić nie tyle puste pliki co pliki z czymś takim:

on creation()
remove()

A to dlatego że jak dasz pusty plik, obiekt będzie miał standardowe parametry - czyli będzie właśnie kwadracikiem. Invisible = 0 powoduje że obiekt NIE jest niewidzialny. Nawet gdyby dać to na 1 to rozwiązanie jest be, bo powoli mapa się zasyfi nieznikającymi nigdy obiektami.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.