Wurmz! - mapy

Zaczęty przez Jaras, 2002-03-02 16:42:52

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kroLm

1.może troche nie na temat:(wiem, że to nie łyszlist, ale skoro łyszlist leży to gdzie jak nie tutaj?)
kciałbym poruszyć sprawę materiału zadającego obrażenia(przez niektórych zwanego lavą itd), moim zdaniem jest to zadżesbity pomysł, daje mnóstwo nowych mozliwosci, itd blah blah,

2.Na mym www, meczy sie gostek o ksywie Piotr, jest poczatkujacy(jak my wszyscy), wiec bardzo mu zalezy na chocby zdawkowym komentarzu do jego leveli, krotki poscik, to zaprawde nic nie kosztuje, bylby happy i jako, ze to buudy z konina ja tez bylbym szczesliwy

3. jakoś sucho się zrobiło w tym skromnym dzialiku, malo kto co robi (ja tez sie lenie), smutno, a moze budyn?

Krymzon

ja bym proponował ten materiał dać na zasadzie przypominającej kickera:

1.za frame'a przebywania w styczności z tym materiałem robak dostaje ilość obrażeń ustawioną w level.cfg

2.kolor - o 16 większy niż bez niego tzn. bez innych właściwości - R=16; z kickerem (wyobraźcie sobie level, na którym robak może albo iść okrężną drogą wystawiając się na ogień nie przyjaciela, albo polecieć "windą", ale zadającą sporo obrażeń...) - R=48; blokujący - R=144 itd.

można by wtedy zastosować ten materiał zarówno jako instant kill (np. mapka z platform wiszących w powietrzu, kiedy ktoś z nich spadnie, trafia na "killera" na samym dole mapy i papa), jak i rozłożyć po całej, albo prawie całej mapie, z bardzo małymi obrażeniami, jako np."pole radioaktywne". Można by też robić coś w stylu kwasu łącząc średniego killera z łagodą windą.
::Fundaçao Internacional Capoeira Artes das Gerais::
-----|Gwardia Liero|----- Wurmz! Support Team (ściągnij Wurmz!)

kroLm

o to wlsanie sie rozchodzi

swietny pomysl, z ta pain-windą, jednak to tylko ułamek tego co można z tego wyczrować, ja myslalem np o takim levelu, na którym glownym zadaniem byloby pozostanie jak najdluzej przy życiu, pulapki kolce pily lancuchy... taki last_man_standing, mozliwosci jest wiele

czekam na opinie Patrysa, byle by byla pozytywna

ps. pomyslcie tylko ostry jumper(winda) a na koncu surprise w postaci pain-materiala :o

kroLm

2002-06-17 07:31:52 #198 Ostatnia edycja: 2002-06-17 07:34:53 by kroLm
Patrys, dwa posty temu pytałem o opinie na temat. Wystarczy słówko [tak/nie/pomyslimy], tymczasem trzymasz mnie w niepewności, asz strach pomyśleć o fobiach, które lęgna sie w mojej głowie. :-[

i projekt level'a do zaopiniowania, piszcie, czy jest sens

wersja big:
http://free.of.pl/w/wurmz/lorm.gif

to niebieskie to woda, tak jak w planszy "tower"

mark

ja bym nie czekał i już robił taką fajną mapkę...
Mój numer GG to:  843504 .

[SS]Crusher

2002-06-17 12:43:33 #200 Ostatnia edycja: 2002-06-25 15:16:12 by Shirou Kamui
Cytat: kroLm w 2002-06-10 17:56:56o to wlsanie sie rozchodzi

...pozostanie jak najdluzej przy życiu, pulapki kolce pily lancuchy... taki last_man_standing, mozliwosci jest wiele

czekam na opinie Patrysa, byle by byla pozytywna


przeczytaj sobie jaką opinie miała o połuwkach----oj naprawde sorki tu chodzi o pułąpki:D:)----- reszta ligi(tzn.Biernath_J(ohn)ack). to było chyba w wish Liście


|Ale właśnie tak to brzmiało jak zaczełeś pisać o łańcuchach i \/piłach.
Buck OFF!!!!
B4L
coza idiotyczne nicki, no jak bracia....

Express

Jakich połuwkach?!?
Jeśli chodzi ci o pułapki, to Krolm miał (chyba) na myśli inne - wykorzystanie materiału "bolącego", a nie dokładanie dziwnych elementów. A co sobie tym materiałem narysuje, tu już inne sprawa.

kroLm

mapka ukonczona, jest to na razie wersja testowa, jesli bedzie sie podobac, powstanie wersja finalna, grafika jest dosyc... nazwalbym "spontaniczna", tzn, robiłem ja dosyc szybko i krutko
do sciagniecia
http://free.of.pl/w/wurmz/krolm/landworm.zip
http://free.of.pl/w/wurmz/krolm/landworm/landworm.zip
jak na razie nie bedzie jej na mojej stronce(przejściowe problemy z moim hdd)

Cruzh3r:Express dobrze objaśnił moje słowa, nie mówię o pułapkach definiowanych w jakikolwiek inny sposób niz poprzez specjalny typ materiala zadającego obrażenia, co do połuwek, szczerze mówiąc, nie wiem o co ci chodzi, przeczytałem threada i nic nie znalazłem o połuwkach(może miało być 'pułapkach'???),

tymczasem, ciagle przynudzam czrekając na opinię patrysa, ale to juz chyba sie nie zdarzy ???


[VT] Patrys

2002-06-18 08:52:25 #203 Ostatnia edycja: 2002-06-18 09:08:02 by I. R. Patrys
a ch*ja! zrobie hurt material i tyle. i co mi zrobisz? ;D

[e] a ta mapa jest za ciemna i troche dziwna asymetria tam panuje
Patrys
The High Council of Seven
Vermis Templari

kroLm

:-X ok :-X

pomęcze innym razem

asymetria wynika z mojego lenistwa, domyślam się, że mówisz tó o "centrum koła", gdzie to występują asymetriady, czy to przeszkadza?, myśleżenie

a tak wogóle, to była łagodna proźba/subtelna propozycja/próba niezdecydowanego wpłynięcia na pańskie gusta/łotewer


The Bill # 001

Jest nowa, o wiele lepsza wersja mojej mapki, którą kiedyś (w kwietniu) zrobiłem. Wiele się od tamtego czasu zmieniło w W! Poza tym mam zamiar dodać (kiedy będą) te hurt materiale oraz apteczki. Co tu dużo pisać. Pobierzcie i piszcie czy coś (choć odrobina) się pododba. Kliknij tu: http://olisadebe.kadra.pl/big-camping.zip. Plik waży tylko 40kb.
Chciałbym tu napisać, że policja to ... :)

Express

Zajrzyj jeszcze raz d tego zipa i popraw...

Greybrow

Zatęskniłem do Kross31 bo lubię tossy spajkami robić z półki na półkę :) to i jest, na stronie Wurmz! już.

The Bill # 001

2002-06-20 12:07:35 #208 Ostatnia edycja: 2002-06-20 12:26:46 by Karool_Gda
Sorry wszystkim! Już wrzuciłem poprawioną wersję mapki na serwer. Proszę pisać co sądzicie o samej mapie. Oto URL: http://olisadebe.kadra.pl/big-camping.zip.
Chciałbym tu napisać, że policja to ... :)

[VT] vugie

Próbował ktoś grać w "ciemności"? Tzn. plik material normlany (w miare otwarta mapa), tlo cale czarne, a level przezroczysty.

Może być ciekawie
Ptyś... sam zobacz... czy.... czy on jest przejechany?