2021-01-27 23:22:05

Aktualności:

więc koniecznie przeczytaj regulamin (link pod guzikiem "Pomoc" powyżej)


Gucie levy

Zaczęty przez barnex, 2009-02-03 11:41:01

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

barnex

2009-02-03 11:41:01 Ostatnia edycja: 2009-02-03 12:38:28 by barnex
Jeżeli ktoś poza mną jeszcze gra w liero/openliero, znudziły mu się pokolenia i nie stać go na LieroKita, to pewnie się ucieszy. Ukradłem mapy z gusanos promode i przerobiłem je na levy (well, mnie też nie stać na lierokita, więc wyglądają jak kqpy, ale ja też wyglądam jak kqpa i jakoś żyję).
Paczka z mapami (skill, nerd, emo, hewy i l33k).

Nerd trochę się nie zmieścił, bo Guth najwyraźniej postanowił zdradzić lierowe ideały i zrobić go za wysokiego. Poza tym na mapach zdarza się spawnowanie w special rocku.

Aby temu zaradzić:
1. Otwieramy w źródłach OpenLiero plik game.cpp
2. Przechodzimy do linii 840
3. Zamieniamy:
    if(game.materials[game.level.pixel(i, j)].rock()) // TODO: The special rock respawn bug is here, consider an option to turn it off

na
    if(! game.materials[game.level.pixel(i, j)].dirtBack()) // HAHAHA DISREGARD THAT, I SUCK COCKS

4. kompilujemy, cieszymy się i strzelamy  <strzela>
5. ? ? ? ?
6. PROFIT

Edit: Zapomniałem dodać hewy do paczki, dorzucam.

ChanibaL

Kto zrobił tego patcha? W creditsach do LWS 1.34 chcę dać.

Gucie lewy też dodane (przedrostek "gucie-")
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1

barnex

Ja żem nie chwaląc się tego pacha sprawił i stestał.