Tworzenie broni

Zaczęty przez Durbik, 2002-02-17 22:13:36

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wesz

No to przedstaw na forum obiekt zbudowany wyłącznie przy pomocy OMFG, który będzie strzelał w stronę robaka, chodzenie możesz sobie odpuścić. Zaznaczam iż imo w samym omfg jest to awykonalne.

Jerac

Ble, pomyłka zaszła... Zapomniałem że w W! było samonaprowadzanie ^^

Ale, Barnex na #ligaliero zarzucił pomysłem który mooooooże zadziałać przy dużej odrobinie farta:
Cytat[22:32] <barnex> Jerac: robak wystrzeliwywuje niewidoczne obiekty wszedzie do okola
[22:32] <barnex> znaczy bot
[22:32] <Jerac> myslalem o tym tez
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <Matt_Yee> bez lua nie da rady
[22:32] <barnex> niewidoczny obiekt w starciu z robakiem wystrzeliwywuje obiekt powtrotny
[22:32] <barnex> niewidzialny
[22:32] <Jerac> barnex dobrze mysli generalnie, ale to by bylo wrednie ciezkie do synchronizacji
[22:32] <Matt_Yee> lua = pure sex
[22:32] <Jerac> no i pocisk lecialby w zla strone
[22:32] <barnex> niewidzialny obiekt powrotny wystrzeliwywuje po zetknieciu z wlasciwym robalem pocisk
[22:32] <Jerac> chyba zeby zrobic jako promien
[22:32] <barnex> Jerac: bo to ma byc kiepski bot!
[22:32] <Jerac> barnex, minie sie w fazie
[22:33] <Wesz> taaaaa
[22:33] <barnex> wiec akurat pociski beda pol sekundy za ofiar±
[22:33] <Jerac> to bedzie zdaje sie 5 klatek pozniej
[22:33] <Wesz> barnex,
[22:33] <barnex> Jerac: chodzi Ci o to, ze nie wroci do bota?
[22:33] <Wesz> robil bys cos takiego 666 razy dluzej niz ja to w lua
[22:33] <Jerac> to TEORETYCZNIE jest mozliwe, ale nie bedzie sensownie dzialac
[22:33] <barnex> mozna wystrzelic kilka
[22:33] <Jerac> barnex, tak
[22:33] <barnex> nie bedzie
[22:33] <barnex> ale bedzie strzelal w okolice robaka
[22:33] <barnex> w sam raz na zombie
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

Wesz

Ale on nie ma zadziałać może, jeżeli mówimy o jakim kolwiek bocie, choćby nawet najprostszym to musi umieć strzelać w kierunku przeciwnika, nie ładnie tak rzucać słowa na wiatr. Wszyscy czekamy z zniecierpliwieniem na twojego bota.

kamil077

2006-10-14 08:24:51 #33 Ostatnia edycja: 2006-10-14 09:04:30 by kamil077
1 skrypt do przylepiania z wh i 2 z defaulta (LGRockets):


bot.obj strzela naokoło siebie jakimś objektem niewidzialnym który przyczepia (skrypt) się do robaka przeciwnika i pokazuje że tam ma pocisk1.obj lecieć. (skrypt)

bot.obj strzela botem2.obj (bot2.oj który na timer np. 60 zmienia się w bot.obj) i pociskiem1.obj przy dodknięciu robaka na np. 40 i sam znika.

pocisk1.obj ma mieć że na timer 0 ma lecieć tam gdzie jest niewidzialne coś (skrypt), co dotkneło robaka ,a na np. 1 ma znikąć i strzelić do przodu pociskiem2.obj (tu co chcecie bazooka, uzumaki itp.)

i działać powinno...


edit: Może przeniesiemy te posty do działu Gusanos i będzie dobrze 0% offtopicu.

Wesz

Już lepiej nauczyć się lua i zrobić to porządnie niż tak się babrać.

gogus1

Czy ktoś może mi wyjaśnić jak tworzy sie bronie od a do z

ChanibaL

Na początek nie polecam tworzenia, a raczej modyfikacje już istniejących, ściągnij do tego program lierokit (jest w plikowni na stronie głównej) pokaż mu które liero ma edytować, uruchom edytor broni i poeksperymentuj naprzemian zmieniając jakieś wartości i uruchamiając grę.
rzehójom mówimy stanowcze rzehój!!1

Doman

Poza tym warto poczytać sobie pomoc weaopn hacka dostępna pod przyciskiem.
May the Schwarz be with you!

gogus1

tymolordzie mozesz mi podac parametry twojego necromana z gury dziex

Van_Hoover

Cytat: tymolord w 2006-10-12 12:26:00
Chciałbym umieć zrobić taką broń jak "necroman", czyli ożywia twoje stare rozwalone ciało, składa je, i zmienia w robala z życiem o połowe mniejszym ale z inteligencją kompa.

Hmmm.....  <spikeball> <spikeball>
Pogrubiłem i uwidoczniłem specjalnie dla nie potrafiących czytać ze zrozumieniem ważny element wypowiedzi tymolorda żeby ułatwić tenże skomplikowany proces myślowy :brood:

PS. Z gur to doliny chyba powstają :stunned:

tymolord

2006-10-19 12:27:59 #40 Ostatnia edycja: 2006-10-21 17:54:41 by tymolord
 Heyah a czy bronie z gusanos mogą zadziałać w zwyklym liero jeśli sią zmieni tą końcówkę czy jak to tam się nazywa na lwp, czy to też jest nie możliwe?
  <robal_niebieski> <spikeball>
Heyah tymolord!! !! !! !! !!

Netsu

Nie, nie będą ciałać
My hopemage - trochę moich gier
Jumpy - The Ultimate Deutsche Dieselpunk Mayhem Totalfest

tymolord

 Albo inna broń: MP3. Mały biały kwadracik z niewielkim błękitnym ekranikem, który puszcza 3 fale które odbierają 33% zdrowia, a przy tym puszcza jakąś muze.
  <spikeball>   <spikeball>  <spikeball>
Heyah tymolord!! !! !! !! !!

Doman

Fale uderzeniowe zrobić łatwo (np. Dark Hole z Liero Mark), tylko, że obrażenia są wtedy z grubsza odwrotnie proporcjonalne do odległości od miejsca wybuchu i nie za bardzo widzę jak możnaby to przeskoczyć.
May the Schwarz be with you!

tymolord

 Dobra, ale teraz z kolei jak przenieść właściwości broni (np. fale uderzeniową) i broni do zwyklego liero? Wszedłem w folder liero Mark 2 i niema plików broni.
<robal_niebieski> <strzela>  <spikeball>  <spikeball>  <spikeball>
Heyah tymolord!! !! !! !! !!