2020-01-29 11:32:01

Aktualności:

Podczas rejestracji niezbędny jest działający email!


Tribes: Ascend - co wy sądzicie?

Zaczęty przez Shivek, 2011-07-05 17:38:48

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shivek

2011-07-05 17:38:48 Ostatnia edycja: 2011-07-06 09:30:10 by Shivek
Siemano!
Otóż "pod koniec" zeszłego roku frima Hi-Rez odkupiła prawa autorskie do cech, wyglądu i typu rozgrywki Plemion od InstantAction. Wtedy ogłosili, że rozpoczynają pracę nad Tribes Universe - shooter à la MMORPG. Fani zalewali oficjalne forum prośbami o stworzenie zwykłej strzelanki. Domagali się również możliwości modowania :)
Wszystko szło po myśli fanów, gdy Hi-Rez ogłosiło, że rozpoczynają pracę nad kolejną częscią planowaną na tenże rok - Tribes Ascend. Miał to być godny następca Tribes 2. I do tego za friko. Jednak czas pokazał, że nim niestety chyba nie będzie. Dlaczego? Starałem się chronologicznie ustawić następujące podpunkty:

<robal_bialy> Modele postaci nie podobały się niektórym, no niestety niektórzy mają problem gdy nie widzą opancerzonych koślawych plemieńców :P Przyznam, że osobiście podobają mi się.

<robal_szary> Hi-Rez nie utrzymuje kontaktu z potencjalnymi i najbardziej napalonymi graczami. Wręcz ich ignoruje.

<robal_czarny> Gromadząc fanów na FB dawali nam koncept arty i screenshoty w małych ilościach :)

<robal_brazowy> Słyszeć się dało o pogłoskach, że Tribes Ascend nie będzie miał supportu w postaci modowania.

<robal_czerwony> Ogłoszono, że niedługo pojawi się gameplay vid z gry. Wbiliśmy więc 7000 likes, dostaliśmy upragniony filmik, a na nim? Jakiś disc-launcher, który ładuje się ręcznie (dyski wsadza się ręką do naszego "działka"), SMG z magazynkiem, pistolecik oraz kilka innych bzdetów. A granaty? Wyrzucane z ręki - nie będzie możliwy też mine-discing.

<robal_pomaranczowy> Wszystko się dało jakoś przeboleć, w końcu jak gram w CSa wystarczy mi z 8 map do szczęscia, jak pykałem kiedyś w Tribes: Vengeance i nie wiedziałem, że custom mapy istnieją to też mi taka ilość wystarczyła. Ale szok - nowa część Tribes ma być MMOFPSem z systemem podobnym do League of Legends. No dobra pomyślałem - w LoLa gram, nawet mogło by być fajnie...

<robal_zolty> Ale następny "szok" :/ Ma to być gra z "kupowalnymi" loadoutami - czyli zestawami broni, wspomagających nas paczek (health kit/regenerujące packi) oraz granatami. Rezultat? Brak możliwości na dynamiczne zmiany w gameplay'u - zawsze można było w poprzednich częściach szybko się "przebrać" a teraz? Pay to win motherfuckers. A wszystko niby "za darmo"...

<robal_zielony> Wielki szum się zrobił, dostałem bana na tablicy Tribes Ascend na FB :) Hi-Rez zrobił porządek z oficjalnym forum gry. Ma nas głęboko gdzieś.

<robal_niebieski> Ostatnio, gdy wbito 8000 tysięcznego fana dostaliśmy całe NIC - Hi-Rez się na nas obraził czy co? :P

<apteczka> Beta testerzy gry to ludzie, którzy nie mają za dużo wspolnego z poprzednimi częsciami Tribes. A twórcy gry wolą słuchać i robić grę dla swych pupilków z Global Agendy czyli syfiastej gry MMORPG, która ma jetpacki, które nie czynią jej i tak cool jak Plemiona.

<paczka> Loadout ma zawierać w weapon slotach jedną główną broń, jakiś pistolecik, a do tego jakieś meelee :/

Oficjalna strona:
http://www.tribesascend.com

Gameplay video na kanale Hi-Rez:
Tribes: Ascend - Gameplay Teaser

Oficjalne forum:
http://forum.hirezstudios.com/phpbb/viewforum.php?f=250

Teraz przejdę do ważnej rzeczy, otóz ktoś stworzył sondę, która ma na celu ukazanie studiowi Hi-Rez dobrej drogi dla Tribes: Ascend.
http://forum.globalagendagame.com/phpbb/viewtopic.php?f=234&t=37725&st=0&sk=t&sd=a&sid=ddd745e60eb20df8a573e19254e02307

Ściana Tribes: Ascend na Facebook:
http://www.facebook.com/tribesascend

Przepraszam, jeżeli w czymś się pomyliłem, mam nadzieję że odpiszecie coś konkretnego :)
<robal_czarny><strzela>

Greybrow

TF2 się stało darmową grą o kupowaniu czapek, to czemu tribes nie ma być darmową grą z kupowaną amunicją?

Shivek

Dotychczas wszelkie części Tribes są darmowe, jednak w czasach kiedy miały oficjalny status supportu od ich twórców były płatne.
Valve tworząc TF2 tak na prawdę dali swoim fanom dobrą grę, tylko w lepszej oprawie graficznej. Wielu fanów Tribes liczyło na to również.
Jednak problem jest inny - Tribes Ascend to będzie zupełnie odmienna od swoich poprzedników gra:
-brak modowania,
-brak loadoutów z przynajmniej 3 brońmi głównymi (wyrzutnia dysków, karabinek maszynowy, blaster),
-loadouty będą kupowane w jednostce, którą będziemy mogli nabyć za pieniądze, badźto za wygrane/przegrane potyczki,
-brak możliwości na dynamiczne wpłynięcie na gameplay - masz 15 loadoutów, to i tak za mało, musisz dokupić za kase jeszcze z 50 aby fajnie się grywało.
<robal_czarny><strzela>

Greybrow

Miałem na myśli to, że taki jest obecnie kierunek tworzenia gier. Dla twórców dużo bardziej opłaca się stały strumyczek w dłuższym czasie, niż jednorazowy zastrzyk.
Przy okazji bardziej im wtedy zależy na udoskonalaniu gry, bo ciągle mają dopływ gotówki, w przeciwieństwie do dotychczasowego modelu 'sprzedaj, zapomnij, zrób nową'

Shivek

Wiadomo, "free to play" to fajna rzecz, jednak TF2 zostało stworzone przez Valve, które zainteresowało się community pierwszej odsłony. Tak powstała dobra gra...
A żeby Ci jakoś ukazać sytuację z Ascend, to zrobie takie porównanie. Jest tworzona przez Joosę nowa odsłona Liero F2P, jednak chce on zmienić totalnie gameplay dając tylko spajki jako główną broń, do tego jakiś pistolecik... A linkę można sobie załatwić tylko w innym loadoucie...
<robal_czarny><strzela>

Greybrow

Tyle jest innych dobrych gier. Widocznie to taka zachęta ze strony twórców w celu ich dostrzeżenia.

Shivek

O tym nie pomyślałem.
Ale bardziej szczęśliwy i tak będę z nowego Liero!  <paczka> <paczka>
<robal_czarny><strzela>