2020-02-27 05:43:03

Aktualności:

Kasowane są wszystkie wiadomości nie stosujące się do regulaminu Forum


Wurmz! - Testowanie

Zaczęty przez Express, 2003-05-10 13:34:28

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Express

2003-05-10 13:34:28 Ostatnia edycja: 2005-12-25 19:58:28 by Greybrow
Co nam się z Vugiem rzuciło w oczy:
- Przydałoby się, żeby po zabiciu robaka kamera nie odjeżdżała od razu - niech można będzie popatrzeć na swoje flaki przynajmniej przez pół sekundy
- odpaliłem (nawet przed chwilą) grę z teamplay i tylko jedną drużyną - bez sensu, ale da się włączyć. Gra kończy się po pierwszej śmierci. Albo niech się nie da tak zacząć, albo niech gra trwa, aż zginą wszystkie robaki z jednej drużyny (jedynej). Przy czym sens ma tylko to pierwsze rozwiązanie
- split: dobrze by było, żeby dało się podłączyć bota (albo i gracza z sieci) pod któryś z ekranów. Albo może wstawić to jako opcję - np. serwer na to pozwala albo nie
- W standardowych ustawieniach robal za bardzo się ślizga - np. po wylądowaniu na ziemi jeżeli ma prędkość poziomą. Niby to nie sam engine, ale friction powoduje spowolnienie w ogóle, a więc nie o to chodzi.

Jaras

2003-05-10 15:33:28 #1 Ostatnia edycja: 2003-05-10 15:39:18 by [ALC-X].jaras.[PL]
nie wspominając o bounce po spadnięciu na ziemię. pewnie mało osób podziela moje zdanie, ale robal powinien się "przyklejać" po upadku!

| eee....przez długi czas w LMark II była klejąca podłoga i było
| zajefajnardzofajnie.
V

Express

Sprawdzaliśmy to, pogrzebaliśmy w fizyce...
Całkowite przyklejanbie też nie jest dobre. Ale skakć mógłby nieco mniej rzeczywiście.

[VT] vugie

To ja może dodam jeszcze co zmieniliśmy w tej fizyce:

[Physics]
AffectWeapons = 1000
JumpForce = 1500
Gravity = 50
Friction = 800
TerminalVelocity = 4000
AirControl = 300
BounceOffFloor = 180
WurmUpSprite = 43


Może nie jest jeszcze doskonale, ale zawsze bardziej lieropodobnie.
Poprawek wymaga też fizyka liny - zwłaszcza jej wydłużanie i skracanie. Nie wiem na ile da się to zrobić przez config, ale z kodu charliego wywnioskowałem, że przynajmniej 2 parametry z działu fizyki liny nie są w ogóle używane (wszystkie linie je zawierające są wykomentowane)
Ptyś... sam zobacz... czy.... czy on jest przejechany?

Express

ojoj... wersja z liną z LOSP jest fatalna!
Lina za bardzo skacze jak dla mnie. Skracanie/wydłużanie jest słabe tak jak było, za to ta zmiana to krok wstecz.
Robak podwieszony pod sufitem szaleje, żadnej kontroli...