2021-04-15 19:05:47

Aktualności:

Podczas rejestracji niezbędny jest działający email!

jak ustawiać bronie z modów

Zaczęty przez terminator, 2005-11-23 12:39:55

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

terminator

2005-11-23 12:39:55 Ostatnia edycja: 2005-11-25 10:17:57 by terminator
oprucz wersji 0.9 mam też wer.8.1 i nie wiem jak się bierze nowe bronie bo już ściągnąłem już dość dużo i nie omiem zrobić tak żeby działały
mój gg to:8930317

Stinky

A skad sciagnoles te bronie, moze chodzi ci o mody?

terminator

tak chodzi o mody z modów biore mapy i chciałbym bronie ale nie wiem jak je ustewić

Greybrow

Tomcio

Ogłoś konkurs z nagrodami, to ktoś się tym zajmie(nie ja, bo nie znam się na Gusanos).

Wesz

2005-11-25 14:41:07 #5 Ostatnia edycja: 2005-11-30 15:46:46 by Greybrow
Me się zgłasza na ochotnika, mogę nawet paczkę zrobić ze wszystkimi brońmi?

Guthrick von Kewpa

[Nie to żebym się czepiał]
Nie, Basara w gusoreadme w punkcie 666 łamanym przez 1337 zakazał robienia jakichkoliwek poradników, nie wspominając już o paczkach z brońmi POMURZ1!...
-What are we going to do tonight, Guth?
-The same thing we do every night, WSh...try and take over the world!1

Jerac

YYyy pierwsze słyszę... ale to ma sens, jako że G.9 właśnie zmienia połowę kodu :D
I can see what you see not, vision milky then eyes rot. When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be - shadows move where light should be. Out of darkness, out of mind.

terminator

żadnych paczek nie potrzebuję chcę tylko wiedzieć jak ustawić jnne bronie

ColonelMatey

Normalnie.
Po prostu skopiuj odpowiednie pliki .wpn z katalogu weapons, .obj z katalogu objects, obrazki z katalogu sprite i dźwięki z katalogu sounds. Proste?
I daję przykład. Powiedzmy że chcemy przekopiować AK47 z ts'a do Defaulta.
Więc wchodzisz o ts\weapons i otwierasz plik AK47.WPN
Cytujshoot_sound=akfire.wav
shoot_object=AKblt.obj
reload_sound=clipin.wav
noammo_sound=empty.wav